مردم سامان کلاه پهلوی را از سر برمی‌دارند

۲۷م دیماه ،

جام جم آنلاین: در قسمت هفدهم سریال کلاه پهلوی مردم سامان به فرمان دولت فروغی و برای هماهنگی ایران با مجامع بین‌المللی و در اجرای فرامین رضا شاه، کلاه پهلوی را از سر برداشته و کلاه بین المللی به سر می گذارند.

به گزارش روز چهارشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی این سریال تلویزیونی، در قسمت هفدهم مخاطبان شاهد ادامه تدریس زبان فرانسه در مدرسه زنان سامان می باشند. پس از رفتن بلانش از سامان، شادی این مسیر را ادامه می دهد و در حین تدریس زبان، تلاش می کند فرهنگ زنان سامان را تغییر دهد.

حضور دختران سامان در کافه تریای سامان به همراه شادی نیز از دیگر اتفاقهای این قسمت است. همچنین در این قسمت کریم پس از یک سال تحصیل در نزد موید موفق به گرفتن تصدیق کلاس پنجم می گردد. همچنین میرزا رضا نیز به نمایندگی از اهالی سامان از فرماندار تقاضای راه اندازی کارخانه ریسندگی در شهر سامان را می کند.

همچنین در این قسمت همچنین مردم سامان به فرمان دولت فروغی و برای هماهنگی ایران با مجامع بین‌المللی و در اجرای فرامین رضا شاه، کلاه پهلوی را از سر برداشته و کلاه بین المللی به سر می گذارند تا به اتحاد بین المللی بپیوندند. این مساله با اعتراض میرزا رضا و دیگر اشخاص متدین شهر مواجه می گردد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.