مردم سیستان قاطعانه و پرشور در انتخابات دور دوم مجلس شرکت می کنند

به گزارش ایرنا، در گردهمایی معتمدان، ریش سفیدان و سران طوایف سیستان که عصر امروز چهارشنبه با حضور معاون سیاسی استاندار سیستان و بلوچستان در فرمانداری زابل برگزار شد، ‘غلامرضا میربهاء الدین’ یکی از بزرگان طوایف این منطقه گفت: نظام جمهوری اسلامی خدمات فراوانی به مردم سیستان ارائه کرده است.

وی افزود: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه سیستان با قدرشناسی کامل از خدمات دولت همواره در صحنه های مختلف حضوری حداکثری داشته اند.

وی مشارکت ۸۵ درصدی مردم این منطقه در مرحله نخست انتخابات را نشان دهنده قدرشناسی آنان دانست و گفت: مردم دارالولایه سیستان در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم نیز حضور پرشور و چشمگیری خواهند داشت.

‘غلامعلی شهرکی’ یکی دیگر از سران طوایف سیستان نیز بیان داشت: مردم این منطقه همواره پیرو ولایت فقیه بوده و با جان و دل از نظام جمهوری اسلامی حمایت می کنند.

وی افزود: حضور چشمگیر مردم سیستان و بلوچستان در عرصه های مختلف حفاظت از مرزهای ایران اسلامی، ولایت پذیری آنان را تاکنون به اثبات رسانده است.

وی به نمایندگی از برخی طوایف سیستان گفت: مردم این منطقه برای شرکت در دومین مرحله انتخابات مجلس نهم لحظه شماری می کنند.

منطقه سیستان شامل شهرستانهای زابل، زهک و هیرمند دو نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که با ابطال آرای نفر دوم از سوی شورای نگهبان، انتخابات مرحله دوم بین نفرات سوم و چهارم دور اول جمعه آینده ۱۵ اردیبهشت همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

۷۳۰۷/۶۵۳/۲۷۲۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۹۸۰۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.