مردم فعلا ۳۰ درصد بها پایانی واحدهای پرند را واریز نکنند!

۲۳ آبان ،

Amir Pourmand-1-8.jpg

مدیر عامل شرکت شهر تازه پرند اعلام کرد: ۲۰ هزار واحد مسکن مهر در شهر تازه پرند برای تحویل منتظر وزارت نیرو برای خدمات‌رسانی است.

سعید صابونی در گفت‌وگو با خبرنگار مسکن خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد:‌ در حال حاضر ۲۰ هزار واحد مسکونی در شهر تازه پرند تکمیل شده است اما وزارت نیرو برای انشعابات آب، برق و گاز به این واحدها اقدامی نمی‌کند.

وی اظهار کرد: کار ساخت و ساز در این واحدها پایان یافته و برای تکمیل تنها منتظر اقدامات وزارت نیرو هستیم تا بتوانیم ساکنان این ۲۰ هزار واحد را به این شهر وارد کنیم.

صابونی همچنین یادآور شد: طبق قرارداد پیش فروش ۷۰ درصد از کل بها ساخت و ملک از متقاضی مسکن مهر دریافت شده است و ۳۰ درصد دیگر وقت تحویل واحد از مالکان واحدهای مسکن مهر گرفته می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهر تازه پرند خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی که امکان تحویل ۲۰ هزار واحد وجود ندارد از مردم خواسته‌ایم ۳۰ درصد باقیمانده را به حساب مسکن مهر واریز نکنند.

وی ادامه داد: پس از واریز ۳۰ درصد نهایی مالکان واحدهای مسکن مهر موظف به آغاز پرداخت اقساط این واحدها می باشند. اما برای این که مردم تا واحدهای خود را تحویل نگرفته‌اند مجبور به پرداخت اقساط نباشند از آن‌ها درخواست کرده‌ایم ۳۰ درصد پایانی بها واحد خود را واریز نکنند.

صابونی تاکید کرد: تنها در شرایطی می‌توان ۲۰ هزار واحد مسکن شهر تازه پرند را به مالکان آن‌ها تحویل داد که وزارت نیرو مشکل آب، برق و گاز آن را حل کرده باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.