مردم فقط از فروشگاه‌های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی خرید اینترنتی کنند

فاوانیوز: کارشناس پروژه نماد اعتماد الکترونیک با اشاره به اینکه باید اعتماد مردم را در خریدهای اینترنتی افزایش داد گفت: مردم فقط از فروشگاه‌های اینترنتی که دارای نماد الکترونیک هستند خرید اینترنتی کنند.
 پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی: ندا حیدری مقدم در حاشیه بازدید از غرفه پلیس فتا در ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی این پلیس گفت: مرکز توسعه تجارت الکترونیک با راه‌اندازی پروژه نماد اعتماد الکترونیک به دنبال ایجاد بسترهای اعتماد ساز در خریدهای اینترنتی است.
وی اظهار داشت: در یکسری از موارد تعداد انگشت‌شماری از وب‌سایت ها اقدام به جعل نماد اعتماد الکترونیک کردند که با تذکرات داده شده به آنها، این وب‌سایت ها دست از تخلف خود برداشتند.
حیدری مقدم ادامه داد: در صورتی که به تذکرات ارائه شده توجه نشود از طریق مراجع قضایی و پلیس فتا موضوع پیگیری می‌شود.
این کارشناس پروژه نماد اعتماد الکترونیک بیان داشت: خوشبختانه در حال حاضر رابطه مناسبی میان ما و پلیس فتا وجود دارد که در آینده نزدیک این تعاملات تقویت می‌شود.
وی ادامه داد: مردم می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک به نشانی www.enemad.ir اسامی فروشگاه‌هائی که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند مورد شناسایی قرار دهند.
 
منبع:
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.