مردم مازندران در عرصه‌های گوناگون پیشگام ملت ایران می باشند

۱۸اردیبهشت،

رئیس‌جمهور با بیان اینکه در استان مازندران بخش مهمی از نیازهای حیاتی و مهم کشور تولید و در خدمت ملت قرار می‌گیرد، گفت: مردم استان مازندران در دوره انقلاب اسلامی سهم بزرگی در پیروزی ملت داشته و در عرصه‌های گوناگون پیشگام ملت ایران می باشند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور صبح امروز(چهارشنبه) در بدو ورود به استان مازندران در فرودگاه ساری و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این استان همواره برای ملت ایران و جامعه بشری دارای نفع و فایده بوده است، گفت: استان مازندران دیار مردم مومن، با صلابت، وفادار و مقاومی است که در طول تاریخ با عشق، کار و تلاش در مسیر آرمانهای انقلابی ساده و از حریم شرف انسانی، فرهنگ اسلامی ارزشهای متعالی و استقلال ایران، صیانت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در این استان بخش مهمی از نیازهای حیاتی و مهم کشور تولید و در خدمت ملت قرار می‌گیرد، اظهار داشت: مردم این استان در دامان خود انسانهای بزرگ ، عالمان، ادیبان و مجاهدانی را تربیت کرده و به ملت ایران هدیه کرده‌اند.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: مردم این دیار در دوره اسلامی حقیقت اسلام ناب را از سرچشمه آن دریافت و از حریم قدسی آن صیانت و نسل به نسل آن را منتقل کرده‌اند.

وی افزود: مردم استان مازندران در دوره انقلاب اسلامی سهم بزرگی در پیروزی ملت داشته و زن و مرد و پیر و جوان مازندران در دوره دفاع مقدس افتخارات بزرگی در صیانت از موجودیت ملت و استقلال کشور انجام دادند.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز مازندران نماد سرسبزی، نشاط و امیدواری ملت ایران است و مردم این استان در عرصه‌های گوناگون پیشگام ملت ایران می باشند.

رئیس‌جمهور در بیان برنامه‌های چهارمین سفر هیئت دولت به استان مازندران اظهار داشت: در این سفر ضمن عرض ارادت به مردم این استان، دو کارگروه کشاورزی و صنعت و معدن برای بررسی برنامه‌هایی که باید در جهت تقویت این دو بخش در استان اجرا شود تشکیل شده و تصمیمات لازم در آن اتخاذ خواهد شد؛ همچنین در جلسه هیئت دولت مصوبات قبل مورد پیگیری و بررسی قرار گرفته و پیشنهادات جدید در راستای ارتقاء سطح استان در بخشهای مختلف بررسی خواهد شد.

وی افزود: همچنین در این سفر وزرا و معاونین رئیس‌جمهور با حضور در شهرستان‌ها با مردم دیدار و در جلسات شورای اداری شرکت کرده و نیازهای آن شهرستان را برای بررسی و اتخاذ تصمیمات مناسب به هیئت دولت ارائه خواهند کرد.

رئیس‌جمهور قرار است تا ساعتی دیگر در اجتماع مردم استان مازندران در میدان شهداء ساری سخنرانی کند.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.