مردم ما چنین تشنه‌ی مکان و پاتوق فرهنگی خوب می باشند: تنها دو ماه بعد از افتتاح، پردیس «هویزه»‌ی مشهد دومین سینمای پرفروش کشور شد

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

چهارشنبه, ۲۴ آبان ساعت ۰۸:۵۴ سمانه پورمحمد

پردیس سینمایی «هویزه» مشهد دو ماه پس از بازگشایی iبه دومین سینمای پرفروش کشور تبدیل شده است. (این پست کافه سینما شامل یک گالری عکس کامل از سینما را این جا ببینید.)

به گزارش تفسیری کافه سینما مجید مسچی مدیرعامل موسسه سینما شهر در گفت‌وگوبا خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ با اعلام این مطلب بیان کرد: پردیس سینمایی «هویزه» مشهد از ۱۶ شهریورماه وارد چرخه اکران شده و تا ۱۶ آبان‌ماه توانسته پس از پردیس سینمایی «آزادی» تهران iبه عنوان دومین سینمای پرفروش کشور شناخته شود.

وی خاطرنشان کرد: کیفیت خوب تصویر، صدا و … در این پردیس سینمایی و همچنین فضا و امکانات خوبی که در این مجموعه فراهم آمده‌، سبب شده است که مردم از این سینما استقبال خوبی کنند؛ ضمن آنکه هر پنج سالن پردیس «هویزه» مجهز iبه سیستم دیجیتال می باشند.

به گزارش تفسیری ایسنا، گفته می‌شود سینما «هویزه» مشهد، مجهزترین و بسیارزیباترین سالن سینمایی کشور است که iبه همت موسسه «سینما شهر» نوسازی شده است.

در این پردیس فضاهایی مانند پنج سالن سینما، گالری، کافی‌نت و فضاهای فرهنگی دیگر ایجاد شده و در سیستم‌های اطفاء حریق‌، کنترل نظارت محیطی (مونیتورینگ) و تهویه آن مدرن‌ترین فن‌آوری‌های روز iبه خدمت گرفته شده است.

این مجموعه قابلیت پخش همزمان فیلم ۳۵ میلیمتری و دیجیتال را دارد و یکی از سالن‌های آن امکان پخش فیلم سه‌بعدی را هم دارد.

کافه سینما-آخرین خبرها و یادداشت های سینمای ایران و جهان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.