مردم و مسئولان باید با وحدت و همدلی از انقلاب ودستاورد‌های آن دفاع کنند

۱۴م آذر ،

به گزارش حوزه احزابممتازنیوز، آیت‌الله علوی گرگانی استاد دروس خارج حوزه علمیه قم، امروز سه‌شنبه (۱۴ آذر ماه) در دیدار جمعی از فرماندهان حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: نبی مکرم اسلام(ص) الگوی راستین انسان‌های آگاه و روشن ضمیر می باشند که با گفتار و رفتار و عمل خود مردم را بسوی خدای متعال و دین داری دعوت می‌کنند.

این مرجع تقلید با بیان این که بعضی‌ها خوب حرف می‌زنند، ولی عمل نمی‌کنند، گفت: بعضی‌ها حرف‌های خوب می‌زنند، ولی وقتی به عملشان نگاه می‌کنید، عمل خوبی از آن‌ها دیده نمی‌شود؛ در حالی عمل به نقل از‌ها از تاکیدات ائمه معصومین (ع) است.

وی در ادامه  روحانیون را آمرین به معروف و ناهیان از منکر عنوان کرد و افزود: حضور روحانیون در شهرها و روستا ها سبب انسجام و آرامش آن مناطق شده و الگویی شایسته و سالم برای مردم می‌باشند.

آیت‌الله علوی گرگانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نشانه‌های منافقان، تاکید کرد: هرکسی که فعل و رفتارش، گفتارش را تکذیب کند، منافق شمرده می‌شود.

این مرجع تقلید با بیان این که رسول الله (ص) با عمل مردم را به اسلام دعوت می‌کردند، گفت: پیامبر اسلام(ص) با رفتار و اعمال خود مردم را به دین اسلام دعوت کردند و نماز و مناسک حج را به صورت عملی به مردم نشان دادند.

وی تصریح کرد: همه ما باید با الگو گیری از سیره نبی مکرم اسلام(ص)، ائمه معصومین(ع) و علما و بزرگان، زندگی دین مدارانه‌ای داشته باشیم.

استاد دروس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که باید در نظام اسلامی، انسان‌های دیندار الگو باشند، افزود: از همه انتظار می‌رود که با عمل به گفتار، رفتار صالح داشته باشیم و همواره با پشتبانی از ولایت فقیه، نگذاریم دشمنان، انقلاب و نظام را تضعیف کنند.

آیت‌الله علوی گرگانی با تاکید بر این که مردم و مسئولان باید با وحدت و همدلی از انقلاب ودستاورد‌های آن دفاع کنند، تاکید کرد: دشمنان نظام همواره دشمنی خود را با ملت و انقلاب نشان داده‌اند و از آنجایی که از دین مردم می‌ترسند در صدد تضعیف اعتقادات می باشند.

وی تصریح کرد: اگر دشمنان، دین مردم را آنها بگیرند، همه چیز را خواهند گرفت؛ ولی اگر مردم دین خود را حفظ کنند، هیچ گونه آسیبی نخواهند دید.

آیت‌الله علوی گرگانی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به وضعیت شیعیان اندونزی، گفت: وضعیت شیعیان در کشور اندونزی بسیار وخیم گزارش می‌شود، چون حکومت دین داری ندارند .

این مرجع تقلید خاطر نشان کرد: شیعیان را در ورزشگاه‌ها به جرم شیعه بودن بازداشت کرده و بدون آب و نان نگه می دارند!

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.