مردم چه پاسخی به آشتی سیاسی هاشمی و احمدی نژاد می دهند؟/ گفتگوی آریا با یک نماینده اصولگرا

چهارشنبه ۲۱ تیر – ۱۱:۵۹:۴۰ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

همگرایی احمدی نژاد و هاشمی ؛ واقعیت یا توهم

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- اگر چنانچه مردم بفهمند آشتی احمدی نژاد و هاشمی به خاطر انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بوده است پاسخ مناسبی به آنها خواهند داد.
حجت الاسلام روح الله بیگی نماینده مردم میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی آریا با تاکید بر این مطلب که هاشمی رفسنجانی و احمدی نژاد متعلق به مردم هستند،می گوید: هاشمی و احمدی نژاد باید ۸ سال قبل دست از اختلافات خود برمی داشتند و با یکدیگر آشتی می کردند.
وی می افزاید: این دو شخصیت باید پس از انتخابات پای میز مذاکره می نشستند و با کنار گذاشتن اختلافات راه تفاهم و همدلی را در پیش می گرفتند.
این نماینده اصولگرا خاطر نشان می کند: اما از آنجایی که امروز هاشمی و احمدی نژاد اختلافات را کنار گذاشته اند و به نوعی آشتی کرده اند امیدوارم این آشتی به خاطر رفاه حال مردم، اسلام و نظام باشد.
بیگی اظهار می دارد: در واقع باید این دو بزرگوار بدانند مردم هوشیار، بیدار و بصیر هستند و تمام تحرکات را رصد می کنند، بنابراین اگر چنانچه بفهمند این آشتی به خاطر انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بوده است پاسخ مناسبی به آنها خواهند داد.
این نماینده مجلس اضافه می کند: مردم ما آگاهند و تمام تحرکات سیاسی را رصد می کنند البته باید آور شوم بسیاری از مشکلات امروز ما نشأت گرفته از همان اختلافاتی است که شخصیت هایی چون هاشمی و احمدی نژاد به آن در زمان انتخابات دامن زدند.
وی تاکید می کند: همانطور که اشاره کردم امیدوارم این آشتی کنان در جهت خدمت به خلق ا… باشد نه رسیدن به مقاصد سیاسی.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۱۱۱۳۸۴۰۹۱۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.