مردم کرانه باختری هم روزی پیروز خواهند شد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که مردم فلسطین در غزه موفق به پیروزی در مقابل رژیم صهیونیستی شدند روزی مردم فلسطین هم در کرانه باختری این پیروزی را خواهند دید.

سردار کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص تسلیح کرانه باختری گفت: همانطور که مردم غزه در جنگ ۵۰ روزه موفق به پیروزی در مقابل صهیونیست‌ها شدند، مردم کرانه باختری هم روزی سرزمین خود را اداره خواهند کرد و بر رژیم اشغالگر قدس پیروز می شوند.
وی افزود : کرانه باختری در اصل بین مرز اردن و سرزمین‌های اشغالی قرار دارد است . در جنگ ۶ روزه ۱۹۶۷ کرانه باختری در اصل از اردن جدا شد و در آنجا یک دولت خودگردان ایجاد شده که ریاست کنونی آن با محمود عباس است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به پتانسیل های بالای کرانه باختری برای مقابله با صهیونیسم تصریح کرد: کرانه باختری ۱۰ تا ۱۵ برابر غزه است و جمعیت آن هم از غزه بیشتر است و لذا با همه سختی‌ها می‌توانند پیروز شوند.

سردار کوثری در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص مکانیسم و ابعاد تسلیح کرانه باختری خاطر‌نشان کرد:فناوری ساخت قبلا منتقل شده و همانطور که حماس و جهاد اسلامی از این فناوری استفاده کردند و موفق شدند، کرانه باختری هم می‌تواند موفق شود  و دلیل توصیه رهبری مبنی بر تسلیح کرانه باختری هم به این دلیل است که مردم این منطقه آمادگی لازم را برای پیروزی مقابل صهیونیست‌ها دارند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.