“مردی از فولاد”شبیه ۳ گانه “بتمن” نیست

۱۵م آذر ،

“کریستوفر نولان” اعلام کرد که ۳ گانه “بتمن” به پایان رسیده و دیگر دنبال آن نخواهد رفت.

به گزارشممتازنیوز،‌ “مردی از فولاد” اقتباسی دیگر از ابر قهرمان معروف سوپرمن است، که تهیه کنندگی آن را “کریستوفر نولان” بر عهده دارد و خبرهایی هم پیرامون ارتباط جزئی کاراکتر “سوپرمن” در فیلم “اتحادیه عدالت” هم شنیده می گردد.

مصاحبه ای که “نولان” با “پلی لیست” انجام داده به شرح زیر است:
آیا حاضرید تهیه کنندگی “اتحادیه عدالت” را برعهده بگیرید؟ و نقشی چون نقش “جاس ویدون” در کمپانی ” دی. سی” برای کمپانی”وانر بروس” ایفا کنید؟
همانطور که گفته ام، قطعا دوباره، روی فیلم های بتمن کار نخواهم کرد، سه گانه به پایان رسید. پایان آن همان پایانی بود که انتظار داشتیم.

آیا بر روی سوپر قهرمان دیگری کار خواهید کرد؟
در حال حاضر درگیر پروژه “سوپرمن” هستم و قصد دارم بعد از آن کمی به خود استراحت دهم.

بنظر شما پایان فیلم در حالی که “بتمن” خودش را قربانی می کند و امید کاراگاه “جان بلیک” که او را یاری در کنار خود می دیده به نوعی نا امید می گردد، در تضاد با شخصیت بتمن نیست؟
بله شاید برای طرفداران کتاب های کمیک اینگونه باشد اما پایان فیلم همانطور بود که ما انتظارش را داشتیم”.

شباهتهای بسیاری بین سوپر من و بتمن وجود دارد؟
آنقدرها هم شبیه هم نیستند، من نمی خواهم مردم فکر کنند که ما همان کاری را که برای بتمن انجام دادیم درمورد سوپرمن انجام خواهیم داد.

مردم معمولا استقبال خبی از کارهای ” زاک اسنایدر” می کنند.
کار او در “سوپرمن” قابل ستایش است. “سوپرمن” یک شخصیت کاملا متفاوت از “بتمن” است. بنابراین شما نمی توانید در هر حال با استفاده از قالب. “دیوید اس گایر” توانسته بسیار خوب “سوپرمن” را واقعی جلوه دهد تا با مخطبان ارتباط برقرار کند. “سوپرمن” بزرگترین شخصیت کتابهای مصور است بنابراین باید فیلم هم شان داشته باشد که ” زاک” توانسته به نحو احسنت آن را انجام دهد./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.