مردی به طور همزمان دو دستش را پیوند زد+عکس

یک مرد مکزیکی که ۲ دستش به‌شدت توسط جریان برق سوزانده شده بود، از معدود نفرات در جهان است که به‌طور همزمان تحت عمل پیوند ۲ دست قرار می‌گیرد.
ممتازنیوز : یک مرد مکزیکی که ۲ دستش به‌شدت توسط جریان برق سوزانده شده بود، از معدود نفرات در جهان است که به‌طور همزمان تحت عمل پیوند ۲ دست قرار می‌گیرد. «گابریل گرانادوس» ۵۲ ساله که ۲ فرزند دارد، طی یک حادثه هر دو دست خود را از زیر آرنج از دست داد اما پزشکان توانستند با استفاده از دستان یک قربانی حادثه تیراندازی نقص عضو این مرد را برطرف کنند.

عکس

روند جراحی گابریل به‌خوبی پیش رفت و او اکنون می‌تواند انگشتان دست خود رااحساس کند. او در این‌باره می‌گوید: «این اتفاق بسیار شگفت‌انگیز است که شما مدتی بدون دست باشید و ناگهان ۲ دست جدید روی بدن خود ببینید.»

در سال ۲۰۱۱ درحالی‌که گرانادوس به گروهی از کارگران ساختمانی مراحل انجام کاری را توضیح می‌داد، ناگهان جریان برق شدیدی به بدنش وصل شد. بر اثر این حادثه ۲ دست این مرد به‌شدت سوخت. قبل از انجام این عمل، پزشکان بارها مراحل کار را روی چند جنازه آزمایش کردند تا به تسلط کامل برسند. پزشکان مکزیکی می‌گویند، اکنون ۲۳ بیمار در انتظار پیوند دست قرار دارند اما فقط ۶ نفر توانستند به این خواسته خود برسند.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۰۱ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , عجیب, عمل‌های جراحی, مرد مکزیکی, پیوند همزمان ۲ دست


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.