مردی که برای نجات دخترش تنها یک روز وقت دارد / فیلم

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم که قبلا «مدال بزرگ» نام داشت، درباره ویل مونتگامری یک سارق حرفه‌ای (با بازی نیکلاس کیج) است که در یک سرقت کلک می‌خورد و هشت سال را در زندان می‌گذراند.

ویل پس از آزادی از زندان آماده است گذشته خود را کنار بگذارد و می‌کوشد رابطه‌اش با دخترش آلیسن را از نو تعریف کند. در همین حال اف‌بی‌آی و همکاران قدیمی ویل اعتقاد دارند او ۱۰ میلیون دلار از مبلغ دزدیده‌شده در هشت سال قبل را جایی پنهان کرده است.

وینسنت همکار قدیمی ویل دختر او را می‌دزدد و در قبال آزادی‌اش ۱۰ میلیون دلار باج می‌خواهد. ویل تنها یک روز وقت دارد که پول را به وینسنت بدهد. بر خلاف تصور اف‌بی‌آی و وینسنت، ویل واقعا این پول را ندارد و برای جور کردن آن باید به غریزه خود و یک همکار قدیمی اعتماد کند تا با انجام یک سرقت زیرکانه دیگر جان دخترش را نجات بدهد.

«دزدیده‌شده» (Stolen) را سایمن وست بر مبنای فیلمنامه‌ای از دیوید گاگنهایم کارگردانی کرده است. جاش لوکاس، مالین آکرمن و دانی هیوستن دیگر بازیگران این فیلم تولید شرکت «میله‌نی‌یم فیلمز» هستند.

فیلم اکشن «گوشت‌های دم توپ ۲» به کارگردانی سایمن وست نیز از جمعه در سینماهای جهان اکران شده است. در این فیلم گروهی از سرشناس‌ترین بازیگران فیلم‌های اکشن از دهه ۱۹۸۰ تاکنون مانند سیلوستر استالونه، آرنولد شوارتزنگر، بروس ویلیس و… بازی می‌کنند.

فایل ضمیمه این خبر آنونس فیلم «دزدیده‌شده» است.

۵۸۵۸

دانلود آنونس فیلم دزدیده‌شده با بازی نیکلاس کیج   دانلود آنونس فیلم دزدیده‌شده با بازی نیکلاس کیج


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.