«مرد آهنی ۳» پلیس امریکا را به سینماها کشاند

۲۱اردیبهشت،

به گزارش سینما پرس، پس از گذشت یک سال از اتفاق دلخراش سینمای آرورا به هنگام اکران فیلم سینمایی «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» (The Dark Knight Rises)، اینبار شخصی با اسلحه در سینمای نمایش دهنده سومین قسمت مجموعه آثار اکشن «مرد آهنی» (Iron Man 3) در جفرسون سیتی ایالات متحده آمریکا دیده شد.

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، جان مارلاک؛ بازنشسته ارتش آمریکا در اینباره به خبرنگار شبکه «ای بی سی» گفت: تماشای «مرد آهنی ۳» تازه تمام شده بود و من در حال سوار شدن خودرو خود بودم که مرد مسلحی را دیدم. مردی که به نظر می‌رسید اسلحه‌هایی در دستان خود دارد.

دوگ شومیکر؛ سروان پلیس جفرسون سیتی نیز در این‌باره گفت: ما تماس‌های بسیاری با این مضمون که مردی سیاه پوش مسلح در حال وارد شدن به داخل سینما است را داشتیم. اما پس از حضور در محل متوجه شدیم که تفنگ‌ها غیر واقعی بودند و مردی که آن‌ها را با خود حمل می‌کرد خود را به شکل اعضای «شیلد» (S.H.I.E.L.D.) که آژانس امنیتی دولت تخیلی فیلم «مرد آهنی ۳» است درآورده است و هدف او از این کار تبلیغ این فیلم سینمایی بوده است.

راب ویلکینز؛ مدیر سینمای جفرسون سیتی نیز در اینباره گفت: تماشاگرانی که از این شوخی ناراحت شدند بسیار بیشتر از کسانی بودند که از این نمایش مضحک خوششان آمد. به همین سبب ما در این رابطه بیانیه‌ای صادر کردیم و در آن از تماشاگران عذرخواهی کردیم.

همچنین در متن این بیانیه آمده است: ما با کسانی که از این شوخی ترسیده‌اند و احساس خطر کرده‌اند معذرت‌خواهی و همدردی می‌کنیم. ما کسانی را به شکل شخصیت‌های داخل فیلم‌ها در می‌آوریم تا خارج از سینما به تبلیغ فیلم بپردازند، اما اینبار این موضوع مشکلاتی را به وجود آورد.

فیلم سینمایی «مرد آهنی ۳» که اواسط بهار سال جاری روی پرده سینماهای سراسر جهان رفته است تا به امروز توانسته فروشی برابر با ۷۷۵ میلیون دلار را برای خود رقم بزند.

انتهای پیام/م/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.