مرد “خاکستری پوش” دیگر خاکستری نمی پوشد!+تصاویر

این اولین بار بود که زاکربرگ پس از برگزاری مراسم عروسی شان و عدم حضور چند ماهه اش در مجامع عمومی رسماً حضور می یافت و پوشیدن کت و شلواری فاخر همان چیزی بود که موجب شد تا رسانه ها لقب “خاکستری پوش” را از وی بردارند.

ممتازنیوز: مارک زاکربرگ، میلیونر جوانی است که کمتر کسی است که به واسطه بنیان نهادن شبکه اجتماعی فیس بوک، او را نشناسد.نام او در سالهای گذشته، همواره در لیست ثروتمندترین مردان آمریکا و حتی دنیا می درخشیده است، اما نوع پوشش آقای میلیونر ۲۸ ساله در همایش گسترش شبکه های اجتماعی در روسیه موجب شد تا همه حضار شگفت زده شوند.

مرد "خاکستری پوش" دیگر خاکستری نمی پوشد!+تصاویر

این اولین بار بود که زاکربرگ پس از برگزاری مراسم عروسی شان و عدم حضور چند ماهه اش در مجامع عمومی حضور می یافت و پوشیدن کت و شلواری فاخر همان چیزی بود که موجب شد تا رسانه ها لقب”خاکستری پوش” را از وی بردارند.

 بیشتر کسانی که مارک را از نزدیک دیده اند و حتی پیگیر امور او هستند، اعتراف می کنند که تابحال او را جز با تی شرتی خاکستری رنگ ندیده اند و این جای سوال دارد که با وجود این همه ثروت و عدم محدودیت در خرید انواع لباسها و حداقل رنگهای مختلف، چرا زاکربرگ به تی شرتی خاکستری رنگ علاقه ای اینچنین دارد؟!

مرد "خاکستری پوش" دیگر خاکستری نمی پوشد!+تصاویر

 این موشکافی ها کار را به جایی رسانیده بود که در یکی از مصاحبه های زاکربرگ از وی پرسیده بودن که چرا یک تی شرت و چرا خاکستری؟!  او هم در پاسخ گفته بود که من حدود ۲۰ عدد از این رنگ تی شرت در انه دارم که هر روز یکی از آنها را می پوشم ولی چون رنگ آنها دقیقا یکی است مردم به ظاهر فکر می کنند این همان تی شرت دیروزی است که من پوشیده ام.

مرد "خاکستری پوش" دیگر خاکستری نمی پوشد!+تصاویر

 به هر حال حضار تسلط همسر مارک،  پریسلا جان را تحسین کرده و از اینکه لقب “مرد خاکستری ” بودن از مارک گرفته شد، ابراز خوشحالی کردند. در این سفر زاکربرگ با مدوف، دیدار کرد و هدفش را دیدار با توسعه‌دهندگان و سازندگان روس برنامه‌های رایانه‌ای و همکاری با آنها اعلام کرد.

دیمیتری مدودف یکی از شخصیت‌های سیاسی است که به استفاده از فن‌آوری روز شهرت دارد. استفاده از آی‌پد در طول جلسات هیات دولت و نیز حساب کاربری توییتر وی با ۱.۵ میلیون دنبال‌کننده همواره مورد توجه خبرنگاران بوده است.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.