مرد سال نظام اداری الکترونیکی معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم افتتاحیه پنجمین کنفرانس بین المللی و جشنواره نظام اداری الکترونیکی که با شعار “سازمان هوشمند، سازمان پیشرو” و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز دوشنبه برگزار شد لطف الله فروزنده به عنوان مرد سال نظام اداری الکترونیک معرفی شد.

در این مراسم علیرضا رهایی رئیس دانشگاه امیرکبیر نیز از طراحی پژوهشکده سلامت الکترونیک در این دانشگاه خبر داد و با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه امیرکبیر در حوزه فناوریهای نوین تصریح کرد: استفاده از خدمات الکترونیک باعث تحرک بیشتر در فضای اقتصادی کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه امنیت اطلاعات و ایمن سازی شبکه‌های کامپیوتری از جمله مولفه‌های مهمی است که باید در تمام کشورها مورد توجه ویژه‌ کاربران قرار گیرد، ادامه داد: در دنیای امروز قدرتمند‌ترین‌ قدرتها کسانی‌اند که اطلاعات جامع‌تری در اختیار دارند و جنگ‌های آینده برای به دست آوردن اطلاعات خواهد بود.

رئیس دانشگاه امیرکبیر با اشاره به تاثیر روزافزون فناوری اطلاعات در تمام بخشهای زندگی که باعث شده روش دورکاری در خدمات اداری در کشور ما مورد توجه قرار گیرد، گفت: اساسی ترین و مهم‌ترین تحول جاری استفاده از IT برای توانمند کردن مدیران است که دور‌کاری نیز نمونه بارزی از توانایی در بکارگیری فناوری اطلاعات است و در دنیای پیشرفته شاهد جایگزینی دورکاری با محیط‌های سنتی فضای کسب و کار خواهیم بود.

وی همچنین با اشاره به برنامه ایجاد شبکه ملی اطلاعات اظهار داشت: هم اکنون یکی از برنامه‌های اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات است که دانشگاه امیرکبیر و چند دانشگاه اصلی دیگر، در حال کار روی طراحی این شبکه هستند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.