مرد شاخ دار چینی + عکس

شاخ در گردن مردن چینی

human-horn2

برخی انسان ها در دنیا بنا به تقدیر دچار مشکلاتی می شوند که شاید تنها خودشان حامل آن روی زمین باشند. این افراد زندگی سخت و به خصوصی را در طول عمر خود دارند و معمولا سوژه خوبی برای گروه های خبری در دنیا هستند.

نزدیک به ۳۰ سال است که مردی در چین با یک شاخ در گردنش زندگی می کند. “لی ژیبینگ” پیرمردی است که در استان “شیان” زندگی می کند و برای اولین بار در سال ۱۹۸۰ بود که متوجه یک جسم عجیب در گردنش شد .

سرعت رشد این شاخ بسیار کم است و او می تواند سالی دو بار به کمک دوستانش این شاخ را بریده و کوتاه ترش کند. به گفته خودش او بزرگترین آرزویش، نه در آمدن این شاخ بلکه دانستن دلیل به وجود آمدنش است.

به گفته “لی” در بلندترین زمان این شاخ می تواند به ۱۵ سانتی متر برسد. از آنجایی که این پیرمرد حالا ۶۲ ساله است بدنش توان کنترل همچنین جسم اضافه ای را روی بدن ندارد. او حالا دچار مشکلات پوستی و کبودی های زیاد در اطراف گردنش می شود.

دلیل این مشکل به طور کلی نامعلوم است و دانشمندان نمی توانند به طور قطع روی آن حرفی بزنند اما به گفته آن ها می توان با عمل های پیچیده این شاخ را از بدن برای همیشه جدا کرد و آزمایشات اولیه روی لی انجام گرفته است.

شاخ در گردن مردن چینی

The post مرد شاخ دار چینی + عکس appeared first on .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.