مرد شیشه‌ای در ۵ دقیقه ۱۱ نفر را مجروح کرد و یک نفر را کشت/ متهم فرار کرد/ حال سه نفر از مصدومان وخیم است

سرکلانتر چهارم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از اقدام جنون آمیز فردی در مجروح کردن ۱۱ نفر از شهروندان و کشتن یک نفر در محدوده خیابان شهید مدنی خبر داد.

‌سرهنگ عزت الله عزتی گفت: ‌امروز در ساعت ۱۱:۳۶ فردی که بنا بر اظهارات مردم، مصرف کننده مخدر شیشه بوده است با در دست داشتن یک قبضه نیمچه قمه در کمتر از ۵ دقیقه و به فاصله ۷۰۰ متر به طرز جنون آمیزی ۱۲ نفر از شهروندان شامل ۴ زن و ۸ مرد را مجروح و بلافاصله متواری شد که متاسفانه یک نفر از مجروحان فوت کرده است.

وی در ادامه افزود:‌ به دنبال تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰،‌ماموران ظرف مدت ۵ دقیقه در محل حاضر و ضمن هماهنگی با اورژانس جهت انتقال مجروحان به بیمارستان امام حسین (ع) اقدام ضربتی خود را برای دستگیری این ضارب آغاز کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ‌فرد ضارب شناسایی شده و تلاش‌ها جهت دستگیری وی ادامه دارد ضمن اینکه در تحقیقات به عمل آمده توسط پلیس انگیزه فرد مشخص نشده است که اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

حال ۳ نفر از مجروحان وخیم است

بازپرس ویژه قتل تهران گفت: حال ۳ نفر از مجروحان حادثه خیابان مدنی وخیم است و این در حالی است که دستور قضایی برای بازداشت متهم فراری صادر شده است. همچنین به ضابطان قضایی گفته شده تا با مراجعه به بیمارستان وضعیت وقوع این حادثه را بررسی کنند.

بازپرس ویژه قتل تهران تصریح کرد: یکی از مجروحان حادثه به قتل رسید و حال ۳ نفر دیگر از مجروحان به شدت وخیم گزارش شده است.

۴۷۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.