مرد صورت فیلی در حال بهبودی +عکس

فروردین ۱۴۰۳

اکثر بیماری ها، امروزه قابل درمان می باشند زیرا علم به قدری پیشرفت داشته است که در هر زمینه ای نشانه هایی از آن دیده می گردد و دانشمندان زندگی خود را صرف حل مشکلات مختلف کرده اند.

به گزارش گروه خواندنی های ممتاز نیوز، بیماری های نادر از جمله مواردی می باشند که کمتر درمان برای آن ها پیدا می گردد. این بیماری ها هر کدام شرایطی دارند که دانشمندان علم تحقیق روی آن را ندارند. نادر و عجیب بودن این بیماری ها اصلی ترین سبب در حاشیه ماندن آن هاست.

“لیلت رام” جوان هندی ای است که از کودکی به بیماری خاصی دچار بوده است. این بیماری سبب شد تا تومور عجیبی روی صورت او ظاهر شده و به مرور رشد کند. این مورد به حدی رسید که صورت او کاملا تغییر شکل داد.

پس از آنکه پزشکان هندی از درمانش باز ماندند، خانواده او با بی رحمی کامل لیلت را به محل نگه داری بوفالوها انداختند و از خوشان دورش کردند و این سبب شد بیماری بسیار بیشتر پیشروی کند.

این جوان ۲۳ ساله به حدی بیماری صورتش را عوض کرده بود که به او لقب ترسناک ترین مرد دنیا را دادند. این جوان قادر به خوردن غذا یا درست تنفس کردن نبود تا اینکه پزشکان اروپایی او را پیدا کردند.

پس از انجام آزمایش های مختلف پزشکان تصمیم گرفتند تا تومور صورت او را بردارند. پس از انجام چندین عمل جراحی بخش اعظمی از تومورها برداشته شده است و صورت او بهتر شده است. این جوان پس از عمل های جراحی به دنبال فردی برای ازدواج می گردد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.