مرد معتاد زندایی‌اش را کاردآجین کرد!

رییس پلیس آگاهی سمنان از دستگیری مرد سارقی که پس از به قتل رساندن زن‌دایی‌اش خانه وی را به آتش کشیده بود، خبرداد.

به گزارش بی باک به نقل از ایسنا سرهنگ داوود رسولی‌فر در تشریح این خبر گفت: در ۱۶ فروردین سالجاری وقوع یک فقره قتل در یکی از محلات نیشابور به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که در پی آن ماموران با حضور در صحنه حادثه با پیکر بی‌جان زنی ۶۰ ساله که با ضربات متعدد چاقو از پای درآمده بود، مواجه شدند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد که عامل یا عاملان این حادثه برای گمراه‌کردن پلیس اقدام به آتش‌زدن محل جنایت کرده بودند، گفت: با حضور ماموران آتش‌نشانی، آتش به سرعت و به گونه‌ای که به جسد لطمه‌ای نرسیده بود، مهار شد.

رییس پلیس آگاهی سمنان افزود: در بررسی‌های بعدی و با توجه به اظهارات همسر مقتوله مبنی بر سرقت طلاهای مقتوله به ارزش تقریبی ۵۰ میلیون ریال، پرونده‌ای تحت عنوان سرقت نیز پیشروی کارآگاهان گشوده شد.

رسولی‌فر با بیان اینکه با توجه به پیچیدگی‌های این پرونده تحقیقات کارآگاهان ادامه داشت گفت: چندین ماه تلاش کارآگاهان به نتیجه رسید و مشخص شد خواهرزاده مقتوله به هویت «س-س»که فردی معتاد به موادمخدر صنعتی است و در خارج از استان اقامت دارد عامل اصلی این جنایت است.

رسولی‌فر با بیان اینکه پس از شناسایی متهم با هماهنگی قضایی اقدامات برای دستگیری وی آغاز شد افزود: با اخذنیابت قضایی وی در عملیاتی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم به قتل در ابتدا منکر هرگونه ارتباط با این موضوع شد افزود: سرانجام این فرد نتوانست در برابر ادله پلیس مقاومت کند و لب به اعتراف گشود و پرده از راز این جنایت هولناک برداشت.

رییس پلیس آگاهی سمنان با اشاره به اعترافات متهم به قتل گفت: متهم در اعترافات خود عنوان کرد که روز حادثه برای سرقت به منزل دایی‌اش رفته بود که ناگهان زن دایی‌اش در محل حاضر و متوجه سرقت‌شده که متهم با به قتل‌رساندن زن‌دایی خود با ضربات متعدد چاقو سعی در پنهان کردن سرقت طلاجات مقتول داشت که به همین منظور خانه را به آتش کشیده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر دستگیری متهم به قتل، دو تن دیگر که اقدام به فروش طلاجات سزقتی کردند نیز شناسایی و دستگیر شدند به خانواده‌ها توصیه کرد، از هر ارتباطی با افراد معتاد خودداری و اعتماد نابجا به آنان نداشته باشند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.