«مرد مقابل» نمایشی رئال است که رئال اجرا نمی‌شود/ از تمرین در پلاتو انصراف دادم

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از سینما پرس در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

سیما تیرانداز عنوان نمود:

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ سیما تیرانداز بازیگرو کارگردان تئاتر که در حال حاضر در نمایش خدای کشتار iبه عنوان بازیگر حضور دارد، با نمایش «مرد مقابل» در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور می یابد.

سیما تیرانداز کارگردان و بازیگر تئاتر که قصد دارد پس از گذشت شش سال iبه صحنه کارگردانی تئاتر بازگردد درگفت و گو با خبرنگار تئاترسینما پرس در مورد نمایش «مرد مقابل» گفت: نمایش «مرد مقابل » داستانی عاطفی و خانوادگی دارد، در حال حاضر تمرینات این نمایش با حضور بازیگران آن از جمله کاوه آهنین جان، رویا جاوید نیا، مریم شیرازی، عرفان ابراهیمی و پردیس احمدیه آغاز شده است.

وی ادامه داد: این نمایش شیوه اجرایی متفاوتی دارد و با وجود آنکه متن نمایشنامه رئال است اما سعی نمودم که اجرائی رئال نداشته باشیم، در حقیقت تصمیم iبه اجرای نمایشی با داستان رئال اما با شیوه اجرائی غیر رئال گرفته ام.

تیرانداز تصریح نمود: سیامک احصایی طراح صحنه این نمایش است، طبق گفت و گو هایی که با وی انجام دادم تصمیم گرفتیم که ابزارهای موجود در نمایش را نیز iبه شیوه ای طراحی کنیم که در خدمت همان فضای غیر رئال نمایش باشد.

کارگردان نمایش «هتل عروس» خاطر نشان نمود: متأسفانه iبه گرو هایی که در جشنواره حضور دارند سه روز در هفته فرصت تمرین در پلاتو را داده اند که iبه نظر زمان کمی است، از آنجا که ساعات پلاتو iبه شرایط کاری من نمی خورد همچنین iبه سبب آنکه من خود جایی برای تمرین دارم iبه همین سبب از تمرین در پلاتو انصراف دادم.

انتهای پیام/ ش.ع/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۱۱۸


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.