مرد یا زن بودن رئیس‌جهمور آینده دغدغه ما نیست

۰۱م اسفند ،

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت:‌ حضور زنان در انتخابات دغدغه ما نیست، بلکه رئیس جمهور باید کسی باشد که در خط ولایت فقیه و اهداف نظام بوده و از خدمت به مردم فروگذاری نکند؛ مرد و زن بودن رئیس جمهور فرقی ندارد.

فاطمه رهبر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به حضور زنان و مشارکت فراکسیون زنان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما فقط برای انتخابات دعا می‌کنیم.
 
عضو کمیسیون اصل ۹۰ ادامه داد: حضور زنان در انتخابات ریاست جمهوری هنوز در فرهنگ ما جا نیافتاده است و رجل سیاسی کسی است که بتواند از عهده همه مسولیت‌های کشور بربیاید در این صورت جنسیت معنا ندارد. 
 
رهبر با اشاره به حضور  زنان در انتخابات آتی گفت:‌ حضور زنان در انتخابات دغدغه ما نیست بلکه رئیس جمهور باید کسی باشد که در خط ولایت فقیه و اهداف نظام بوده و از خدمت به مردم فروگذاری نکند؛ مرد و زن بودن رئیس جمهور فرقی ندارد. 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط منطقه‌ای و تلاش ما برای کسب رتبه اول در منطقه رئیس جمهور آتی باید کسی باشد که در معادلات بین‌المللی کاملا فعال و کوشا باشد. 

انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.