مرزبان: روحانی متشکریم

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

هادی مرزبان از هنرمندان حاضر در دیدار با حسن روحانی گفت: من هم با تمام مردم هم صدا ‌می‌شوم و می‌گویم روحانی متشکریم

به گزارش سرویس تئاتر هنرآنلاین/ در حاشیه نشست رییس جمهوری با هنرمندان، هادی مرزبان کارگردان تئاتر که در این نشست شرکت داشت به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این نشست بسیار مفید و امید بخش بود. سخنان رییس جمهور محکم و امیدوارکننده بود و سبب شد تا هنرمندان با دلی شاد سالن را ترک کنند.

او با اشاره به گفت و گوی دو طرفه در این نشست افزود: دو طرف حرف‌هایشان را زدند و اگر گله‌ای داشتند آن را مطرح کردند. این موضوع به هنرمندان دلگرمی بخشید و آن‌ها با اعتماد کامل راهی خانه‌هایشان شدند. بر این اساس من آینده خوبی را برای همه رشته‌های هنری پیش‌بینی می‌کنم.

مرزبان در زمینه شرایط تعامل دولت با هنرمندان به خطوط قرمز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر و پس از گذشت بیش از سی سال از انقلاب اسلامی، خود ما بیشتر از همه با خطوط قرمز آشنا هستیم و این امر مسوولیت‌هایمان را افزایش می‌دهد و چون خود ما مسوول کارهایمان هستیم، اگر قصوری داشته باشیم تاوان آن برایمان دوچندان خواهد بود.

در ادامه، این کارگردان با سابقه تئاتر در زمینه چشم‌انداز هنر در ایران اظهار امیدواری کرد و گفت: همان گونه که این روزها بین مردم جامعه جملاتی مُد شده و بسیار آن‌ها را می شنویم، من هم می‌گویم روحانی متشکریم.
 

انتهای پیام/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.