مرسدس بنز الکتریکی ۲۰۲۴ + تصاویر

 

مرسدس بنز جدیدترین اتومبیل الکتریکی ساخت کمپانی SLS AMG الکتریکی را که از نسل اتومبیل های آینده می باشد، ارائه کرده است.

 

 

benz-electric

 

اولین نمونه ی این نوع ماشین ها در نمایشگاه موتور شوی پاریس ۲۰۱۲ به نمایش درخواهد آمد، ماشین دارای چهار موتور الکتریکی ( یکی در هر چرخ ماشین ) بوده که حدود ۵۵۲ کیلووات انرژی الکتریکی تولید کرده و حداکثر گشتاور آن ها تا حدود ۱۰۰۰ نیوتن در متر می رسد، این ماشین در کمتر از ۳٫۹ ثانیه از سرعت ۰ تا ۱۰۰ مایل در ساعت می رسد.

 

 benz-electric1

 

سرعت آن بسیار بالا بوده و به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت می رسد و به عنوان سریعترین ماشین الکتریکی جهان شناخته شده است. داشتن یک باتری با ولتاژ بالا نتیجه ی همکاری بین مرسدس AMG و شعبه ساخت قطار در بریتانیا بوده که از تکنولوژی های بسیار پشرفته به این منظور بهره می برند.

 

benz-electric2

 

موتور الکتریکی به کار رفته در این ماشین ۴۵ کیلو گرم وزن داشته و می تواند به ۱۳۰۰۰ دور در دقیقه برسد. این ماشین یک باتری یون لیتیوم دارد که شامل ۱۲ ماژول با ۷۲ سلول یون لیتیومی می باشد و در حال حاضر بهترین نوع باتری هایی است که در صنعت ماشین سازی به کار برده می شوند. این باتری در زمان کوتاهی شارژ می شود.

تکنولوژی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.