مرسدس بنز S600 گارد، در اختیار ناوگان حمل و نقل اجلاس سران غیرمتعهد

«مجله ماشین» – به منظور تامین امنیت شانزدهمین اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در ایران، که به مدت شش روز در سه سطح کارشناسان ارشد، وزرای خارجه و سران کشورهای غیرمتعهد برگزار می شود، تعدادی مرسدس بنز s600 گارد در اختیار ناوگان حمل و نقل آن قرار گرفته است.

به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، به نقل از یک منبع آگاه: به منظور ارتقا امنیت سران سیاسی کشورهای مختلف، مسئولین برگزاری اجلاس، اقدام به سفارش تعدادی مرسدس s600 گارد کرده اند. این خودروها هم اکنون وارد کشور شده است.
در این اجلاس که به لحاظ گستردگی و وسعت برگزاری آن در جمهوری اسلامی ایران در نوع خود بی نظیر است، ۱۲۰ کشور عضو و ۲۷ عضو ناظر از مناطق مختلف جهان و در عالیترین سطح حضور دارند که بسیاری از آنها برای نخستین بار به کشورمان عزیمت خواهند کرد تا از نزدیک با پیشرفت ها، توانمندی ها و دستاوردهای کشورمان در طول سالیان پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آشنا شوند و توجه ویژه به این رخداد بزرگ ملی باعث شده تا تمام دستگاه های کشور دست به دست یکدیگر دهند تا تصویر مطلوب و خوبی از کشورمان در این اجلاس به نمایش گذاشته شود.
با توجه به اینکه، حفظ جان سران سیاسی کشورهای مختلف، از جمله مهمترین دل مشغولی های مسئولین حفاظتی است، ساخت و تولید خودروهای خاص، که قابلیت مقاومت در برابر انواع حملات و خطرات احتمالی را داشته باشند، به عنوان بخشی غیر قابل انکار در این پروسه، همواره مورد توجه بوده است.
کمپانی خوش آوازه ی مرسدس بنز نیز، با طراحی و ساخت نسخه خاصی از مدل کلاس s به عنوان یکی از قدیمی های صنعت خودرو، در این بخش از بازار حضوری فعال دارد. مرسدس بنز s600 گارد بالاترین استانداردهای ایمنی را در برابر انواع سلاح های نظامی، نارنجک های دستی، و بمب تامین می کند، است.
گفتنی است خودروهای ضدگلوله ی مرسدس بنز، استانداردهای اروپائی b4 (مقاوم در برابر اسلحه های کالیبر بزرگ، نارنجک های شیمیائی، نارنجک های دستی، و خشونت های خیابانی)، و b6 ، b7 (مقاوم در برابر حملات تروریستی، انواع بمب، آتش، و اسلحه های نظامی)، را جوابگو هستند. شایان توجه است، قوای محرکه ی این خودروها توسط یک پیشرانه ی ۵٫۵ لیتری، ۱۲ سیلندر، مجهز به دو توربوشارژر، و ۵۱۷ اسب بخار قدرت تامین می گردد.

پایان خبر/

تاریخ ارسال : سه شنبه ۳۱ مردادماه
ساعت ارسال: ۱۱:۳۰


مجله ماشین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.