مرطوب‌کننده متصل به کامپیوتر! /عکس

۰۱م آذر ،

خیلی خوب است در محیطی که فعالیت میکنیم به هوای آن محیط توجه نماییم به این سبب که یک هوای خوب و مناسب سبب میشود که بهتر و با کارایی بیشتر به انجام فعالیت های خود برسیم. مرطوب کننده UCARE هوا را مرطوب کرده و علاوه بر ایجاد محیطی مناسب سبب میشود پوست شما خشک نشود و همچنین از سرماخوردگی جلوگیری می‌کند.
به گزارش آی‌تی‌آنالیز این مرطوب کننده میتواند به راحتی به USB دستگاه شما متصل شود و نیازی به هیچگونه تغذیه جداگانه برای آن نیست و از مزیت های بزرگ این دستگاه است به این سبب که میتواند همیشه در کنار شما باشد و در هر مکانی هوای محیط فعالیت شما را مناسب نگه دارد.
lavan 1.jpg
این دستگاه دارای ۱۲ ماه گارانتی اسپیرو میباشد.
عملکرد مناسب این دستگاه بسیار کوچک براحتی قابل حمل میباشد و شما میتوانید آن را همیشه در کنار خود داشته باشید ابعاد این مرطوب کننده هفت سانتی متر در طول ، عرض و ارتفاع میباشد. در کنار این سایز کوچک میتواند این دستگاه ساعت ها برای شما بدون اضافه کردن آب کار نماید.
lavan 2.jpg
این دستگاه از پلاستیک بسیار با کیفیت ساخته شده است که ظاهری بسیار شکیل به این مرطوب کننده میدهد. جنس پلاستیک بودن این دستگاه سبب میشود شما به راحتی بدون هیچ گونه ترس از شکسته شدن آن بتوانید آن را با خود حمل نمایید.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا تهیه این محصول می توانند به سایت لاوان مراجعه کنند.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.