مرغ‌های ۶۰۰۰ تومانی در فقر غذایی


مرغ‌های ۶۰۰۰ تومانی در فقر غذایی

۱۵:۱۷ (یکشنبه ۱۷ اردیبهشت )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

سید علی محمد بزرگواری با اشاره به اینکه در سال تولید ملی،حمایت از کار و سرمایه ایرانی، دولت باید توجه ویژه‌ای به تولیدکنندگان داشته باشد، گفت: توجه به تولیدکنندگان محصولات دامی و کشاورزی در سال جاری از سوی دولت بیش از پیش ضروری است و باید به آن رسیدگی شود.

عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت  افزود: به تازگی اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه خوراک مرغداری‌ها به موقع و مناسب در اختیار آن‌‌ها قرار نمی‌گیرد که این موضوع با توجه به اهمیت آن در دستور کار جلسات کمیسیون قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مأموریت‌های مهمی در پیش رو دارد که یکی از آن‌‌ها توجه به بخش تولید و به خصوص محصولات کشاورزی و دامی است.

بزرگواری تأکید کرد: کمبود نهاده‌های خوراک مرغداری‌‌ها مانند کنجاله سویا، موجب شده تا در حال حاضر تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ، با مشکل مواجه شوند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با بیان اینکه در روزهای اخیر شکایاتی از سوی تولید کنندگان مرغ به کمیسیون آمده مبنی بر اینکه شرکت سهامی پشتیبانی امور دام به تعهدات خود برای تأمین کنجاله سویا عمل نکرده، اظهارداشت: شرکت پشتیبانی امور دام، یک شرکت دولتی است که باید هر چه سریعتر نسبت به تأمین مقدار نهاده‌ مرغداران اقدام کند تا دچار بحران نبود مرغ و تخم مرغ و گرانی این محصولات در بازار نباشیم.

وی تأکید کرد:با توجه به اینکه امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده، دولت باید بیش از گذشته به تولید کنندگان توجه داشته باشد.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: در اسرع وقت به موضوع تعویق در اختصاص کنجاله سویا به مرغداران در کمیسیون کشاورزی رسیدگی خواهد شد./


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.