مرفاوی : الشباب را زیر نظر داریم

۳۰م دیماه ،

صمد مرفاوی در خصوص دیدار صبای قم با صنعت نفت با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی سختی با نفت داریم چون آنها در انتهای جدول می باشند و به سه امتیاز مسابقه نیاز دارند. با این حال شرایط ما هم از نظر روحی و بدنی خوب است و ان‌شاءالله که به پیروزی می‌رسیم.

وی دربارهٔ تغییر سرمربی نفت و حضور علی فیروزی به جای “آلفردو کاسیمیرو” یادآور شد: تغییر سرمربی برای یک تیم هم می‌تواند خوب باشد و هم بد. ولی فکر می‌کنم تاثیر مثبت فیروزی بیشتر است.

سرمربی صبا با اشاره به مشکلات مالی این تیم خاطرنشان کرد: مشکلات مالی ما هنوز به صورت کامل برطرف نشده ولی مسئولان تلاش می‌کنند این مشکلات را حل کنند. آنها به تدریج پول به باشگاه تزریق می‌کنند و امیدوارم اینکار زودتر انجام شود.

” برای دیدار با الشباب در لیگ قهرمانان آسیا چه برنامه‌هایی دارید”؟ مرفاوی در پاسخ به این سئوال هم تاکید کرد: ما الشباب را خیلی وقت است که زیر نظر داریم و حتی چند مسابقه این تیم را آنالیز کرده‌ایم ولی قبل از بازی با این تیم در لیگ سه مسابقه دیگر داریم که باید ابتدا آنها را انجام بدهیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان اینکه محسن بیات بازیکن صبا اجازه همچنان اجازه تمرین ندارد، دربارهٔ نیمکت نشینی حامد لک تصریح کرد: لک دو هفته است که به تمرین ما برگشته است ولی تا وقتی که دروازه‌بان دیگر ما خوب کار می‌کند دلیلی ندارد او را عوض کنیم.

مرفاوی در پایان دربارهٔ جایگاه صبا در پایان فصل هم گفت: هنوز زود است که دربارهٔ جایگاهمان صحبت کنیم! ولی امیدوارم بتوانیم در مکان خوبی قرار بگیریم.

تیم‌های فوتبال صبای قم و صنعت نفت آبادان فردا پنجشنبه در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر در قم به مصاف هم خواهند رفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.