مرفاوی: بازی استقلال و تراکتور تعیین‌کننده است

۱۶م اسفند ،

 صمد مرفاوی پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل سپاهان گفت: به تیم سپاهان به خاطر این برد تبریک می‌گویم شرایط آنها به لحاظ فنی خیلی بهتر از ما بود.

وی ادامه داد: آنها بازیکنان باتجربه خیلی خوبی دارند و توانستند در نیمه اول دروازه ما را باز کنند و بازی را نیز کنترل کنند. ما روی اشتباهات مدافعانمان گل خوردیم.

مرفاوی افزود: در نیمه دوم سعی کردیم بازی را در اختیار بگیریم و گل خورده را جبران کنیم ولی گل دوم را دریافت کردیم.

سرمربی صبای قم در مورد رویارویی با دو تیم استقلال و سپاهان در دو هفته پیاپی گفت: دو بازی سخت با تیم‌های صدر‌نشین استقلال و سپاهان داشتیم. به همین سبب بازیکنانمان خسته بودند اما از آنها به خاطر اینکه با تمام توان بازی کردند تشکر می‌کنم البته بازیکنان محروم و مصدومی هم داشتیم که اگر در بازی حضور داشتند می توانستیم بهتر نتیجه بگیریم اما در کل می‌توان گفت که سپاهان بهتر از ما بود.

وی در مورد اینکه شرایط فنی کدام یک از تیم‌های استقلال و سپاهان بهتر است نیز گفت: هر دو تیم بازیکنان بزرگی دارند و از کیفیت فنی بالایی برخوردار می باشند. دو تیم بازیکنان باتجربه‌ای دارند و فکر می‌کنم هر دو تیم شایسته قهرمانی می باشند اما نباید از کنار تراکتور‌سازی نیز گذشت. البته نتیجه امروز تیم‌های استقلال و تراکتورسازی در تعیین قهرمان بسیار مهم است.

مرفاوی دربارهٔ عدم رعایت بازی جوانمردانه از سوی تیمش گفت: در آن لحظه احمد جمشیدیان به خاطر گرفتگی عضله پا روی زمین افتاد که امری عادی است و بازیکن می‌تواند در چنین صحنه‌هایی خود درمانی کند و نیازی به قطع بازی نیست اما وقتی داور صلاح دید بازی را متوقف کرد و من فکر نمی‌کنم که ما بازی جوانمردانه را رعایت نکردیم.

وی در پایان گفت: باید تلاش کنیم در بازی‌های باقیمانده بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم نمی‌دانم در انتهای فصل چه جایگاهی را کسب خواهیم کرد اما امیدوارم جایگاهی درخور تیم صبا باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.