مرفاوی: با بازی منظم و منطقی ملوان را بردیم

۱۵م دیماه ،

صمد مرفاوی پس از پیروزی یک بر صفر برابر ملوان در انزلی در نشست خبری اظهار داشت: قبل از بازی هم گفتم بازی سختی در انزلی داریم. ملوان تیم خوب و باتجربه‌ای است که کادر فنی مجرب و هواداران پرشوری دارد که ۹۰ دقیقه تیم شان را تشویق می‌کنند و همیشه یار و یاور ملوان می باشند.

وی ادامه داد: امروز با ارائه یک فوتبال منظم و منطقی در هر سه خط توانستیم سه امتیاز را بگیریم و از فضاهای موجود در خط دفاعی ملوان نهایت استفاده را بردیم. بارها و بارها کار تاکتیکی‌مان را انجام دادیم که فقط یکی از آنها به گل تبدیل شد و تیمی هم که از حریف پیش می‌افتد باید نتیجه را حفظ کند. امروز هم صبا و هم ملوان فوتبال خوبی را بازی کردند.

سرمربی صبا در مورد وقت کشی بازیکنان تیمش گفت: هیچ وقت به بازیکنم نمی‌گویم وقت کشی کند اما در فوتبال ایران مرسوم است وقتی بازیکنی مصدوم می‌شود دیگر بازیکنان توپ را به بیرون می‌زنند. ما هم این کار را انجام دادیم و به خاطر وقت کشی نبود. گلی هم که زدیم روی مسائل تاکتیکی بود. ملوان می‌توانست بهتر بازی کند اما بازی منطقی و منظم تیم صبا بخصوص در خط دفاع سبب شد سه امتیاز را بگیریم.

مرفاوی در مورد داوری مسابقه گفت: به خاطر اینکه پیروز شدیم این حرف را نمی‌زنم اما داور علیه کسی سوتی نزد.

سرمربی صبا در مورد اعتراض برخی تماشاگران صبا در قم علیه او گفت: اعتراض همه جا هست. شاید کسی از من خوشش نمی‌آید و من باب میلشان نیستم. تعداد آنها نیز ۳-۴ نفر بیشتر نبود. نمی‌توانم جلوی آنها بایستم. ما در بازی با ذوب‌آهن هم باید پیروز از میدان خارج می‌شدیم. اما وقتی هنوز ۲۰ دقیقه تا پایان مسابقه باقی مانده و آن عده کم شعارهایی می‌دهند هم سبب می‌شود بازیکن از نظر روحی افت کند و هم تیم را دچار مشکل می‌کند. آنهایی که شعار دادند را به خدا واگذار کردم و خدا خودش کمک می‌کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.