مرفاوی: اصلا با راه آهن مذاکره نکردم/ مجیدی و قلعه نویی باید حرمت نگه دارند

به گزارش خبرآنلاین ؛ صمد مرفاوی که جدی ترین گزینه برای جانشینی علی دایی در راه آهن است می گوید هیچ تماسی با مسئولان این تیم نداشته. او در گفت و گو با خبرآنلاین در این باره می گوید:« راستش امروز از صبح همه به من زنگ می زنند و درباره راه آهن می پرسند ولی خودم هم هیچ خبری از چیزی ندارم چون نه با این دوستان مذاکره ای داشتم و نه جلسه ای و نه حتی تماسی. نمی دانم در این باشگاه اصلا اسم من مطرح شده یا نه ولی کسی در این باره چیزی با خودم نگفته است.»

سرمربی اسبق استقلال درباره خانه نشینی یکساله اش می گوید:« فوتبال است دیگر ، یک روز هستی ، یک روز هم نیستی . گمان نمی کنم این خانه نشینی دلیل غیر فوتبالی داشته باشد. به هر حال مدیران ترجیح دادند تا به دنبال گزینه های دیگری بروند.»

او درباره دعواهای اخیر استقلال میان قلعه نویی و مجیدی هم گفت:« راستش خیلی این اخبار را پیگیری نکردم چون به من ارتباطی پیدا نمی کند اما تنها می توانم بگویم این اتفاق درستی نیست. بهتر است حرمت ها حفظ شوند. اینکه یکی بگوید من استقلالی ترم و دیگری حرمت بشکند ، کار خوبی نیست و هم برای تیم حاشیه می شازد و هم باعث دلخوری هواداران خواهد شد. فکر می کنم هم مجیدی و هم قلعه نویی باید حرمت های یکدیگر را حفظ کنند چون هر دوی شان از بزرگان تاریخ استقلال هستند.»

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.