مرفاوی: ۸۰ دقیقه توپ را در اختیار داشتم/تقوی: می‌توانستیم بیش تر دروازه صبا را باز کنیم

۲۸ آبان ،

کنفرانس خبری پس از بازی سایپا البرز با صبای قم امروز ۲۸ آبان برگزار شد و در پی آن سرمربیان تیم به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشیممتازنیوز، صمد مرفاوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: تیم ما بازی خوبی را ارائه کرد، در نیمه اول به حذف خود در بازی نرسیدیم ولی در ۸۰ دقیقه بازی توپ را در اختیار داشتیم ولی با پنالتی که تیم ما داد بازی برای ما پیچیده شد و گل دوم را دریافت کنیم و بازی را واگذار کنیم من به پنالتی اعلام شده از سوی داور مشکوک بودم.
 
وی در خصوص تعطیلی لیگ اضافه کرد من با تعطیلی لیگ موافق نیستم ای تعطیلی ها سبب میشود تیم ها از شرائط خود دور شوند.
 
مرفاوی اضافه کرد : با باخت مقابل ازبکستان شرایط برای صعود به جام جهانی برای ایران سخت شده است.

من امیدوارم تیم ملی تمام سعی خود را بکنند تا بازی های بعدی را با برد پشت سر هم بگذارد تا به جام جهانی برویم.

تقوی: می‌توانستیم بیش تر دروازه صبا را باز کنیم

براساس این گزارش تفسیری، مجتبی تقوی افزود: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم بازی را به سود خود به پایان برسانیم ولی به هرحال باخت صبا مقابل تیم ما چیزی از ارزش های این تیم کم نکرد بازیکنان تیم ما برای این بازی توجیه بودند ولی فکر می‌کنم دروازه ی صبا را بیش از این باز کنیم.

وی در خصوص وضعیت داوری مسابقه گفت: در خصوص داوری صحبت نمی‌کنم چون اگر از داور بازی تمجید کنم می‌گویند چون بازی را برده است از داوری تمجید کرده است.

تقوی در خصوص زمین انقلاب کرج گفت: وضعیت زمین خوب نبود و چمن بیش از حد معمول بلند بود، به طوری که سبب کاهش سرعت توپ های زمینی می‌شد در بازی فجر هم زمین مسابقه بیش از حد سخت بود به هرحال دوستان در تلاشند تا این مشکل به زودی حل شود.

وی خاطر نشان کرد: حق تماشکاگران در حال پایمال شدن است سطح امکانات ورزشگاه های پایین است و مسابقات هم در سطح قابل توجهی برگزار نمی‌ شود./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.