مرمت ۹ مسیر طلایی رفت و آمد دانش آموزان شمال غرب پایتخت

فروردین ۱۴۰۳

معاون ترافیک شهرداری منطقه ۲ تهران از مرمت و بازسازی پر رفت و آمدترین مسیر عادی عبوری دانش آموزان شمال غرب تهران خبر داد.

 ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با بازگشایی مدارس و در راستای ایمن و تجهیز نمودن مسیرهای پر رفت و آمد دانش آموزان ۹ مسیر پر رفت و آمد شناسایی و به عنوان مسیر طلایی نام گرفت.
وی افزود: براین اساس ۲۰ ایستگاه اتوبوس با نصب شیشه و اسپیکر و روشنایی مرمت و بازسازی شد همچنین کارگزاری ۱۵۰ بلوک عابر پیاده و ۴۰۰ استوانه پلاستیکی و ۲۵۰ تابلوی انتظامی و اخطاری در این ۹ مسیر نصب شد.
معاون ترافیک شهرداری منطقه ۲ در ادامه اظهار داشت: با اشاره به اینکه همواره ورود موتور سواران به داخل پیاده روها سبب ایجاد مزاحمت برای شهروندان و به خصوص دانش آموزان می شود ۱۵۰ میله “یو” شکل در ۹ مسیر طلایی سطح منطقه می تواند در کاهش مزاحمت ها و تلفات موثر شود.
وی در پایان یادآور شد: ۴ هزا رمتر خط کشی محوری و نصب ۱۰ جزیره ایمنی که مجموعه صفحه های بتونی برای ایمنی بیشتر عابران پیاده کاربرد دارند از برنامه های انجام شده است و ۹ مسیر پر رفت و آمد شهروندان منطقه ۲ به منظور ایمنی و رفاه بیشتر آنان به این امکانات مجهز شده اند.
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.