مروجین اجرایی کردن فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها آگاهانه رفتار نمی‌کنند

۱۶م دیماه ،

حجت‌الاسلام اکرمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اجرایی شدن یا نشدن مرحله دوم هدفمند کردن یارانه‌ها در ایجاد ناآرامی در کشور میان طیف‌های مختلف مردم و مسئولین هیچگونه تاثیری نخواهد داشت.

 حجت‌الاسلام سیدرضا اکرم در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ اصرار بعضی از جریان‌های سیاسی در راستای اجرای فاز دوم هدفمند کردن یارانه‌ها گفت: متاسفانه علی‌رغم تدابیر اتخاذ شده از سوی مجلس برای اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها با یک شیب ملایم این موضوع از سوی دولت هیچگاه عملیاتی نشد و شاهد بودیم که با اجرایی شدن این قانون بخش تولید آسیب‌های بسیاری را متحمل شد.

وی افزود: با توجه به اینکه دولت نتوانسته است در اجرای فاز اول یارانه‌ها عملکرد خوبی را ارائه کند، مجلس اجرایی کردن فاز دوم این قانون را به تاخیر انداخت که در شرایط فعلی اتخاذ این تصمیم بهترین راهکار برای پیشبرد اهداف کلان کشور است.

حجت الاسلام اکرمی تصریح کرد: جریانات سیاسی که اصرار دارند فاز دوم هدفمندکردن یارانه‌ها باید اجرا شود و عدم اجرایی نشدن این موضوع را سبب برهم خوردن نظم جامعه می‌داند باید بدانند که آگاهانه رفتار نمی‌کند و تنها براساس یکسری گرایشات سیاسی مسیر خود را ادامه می‌دهند.

عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: اجرایی شدن یا نشدن مرحله دوم هدفمند کردن یارانه‌ها در ایجاد ناآرامی در کشور میان طیف‌های مختلف مردم و مسئولین هیچگونه تاثیری نخواهد داشت.

گفتنی است پیش از این برخی از طیف‌های سیاسی از فتنه جدیدی خبر داده بودند که در صورت اجرایی نشدن فاز دوم هدفمند کردن یارانه‌ها به وقوع خواهد پیوست.

انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.