مروری بر بازیهای فردای لیگ برتر فوتبال

۱۴م دیماه ،

روز شنبه هفته بیستم لیگ برتر با برگزاری ۴ مسابقه پیگیری می شود و در این روز استقلال صدرنشین به میدان می رود. البته قرار بود شنبه ۵ بازی برگزار شود اما به دلیل آلودگی هوای تهران بازی تیم های پیکان و داماش لغو شد. امروز نیز دیدار تیم های راه آهن با سپاهان و پرسپولیس با گهر نیز لغو شد. نگاهی به ۴ دیدار فردا می اندازیم؛

سایپا – فولاد خوزستان؛ فولاد با روحیه در کرج

سایپا هفته قبل برابر استقلال شکست خورد و تا رده هشتم سقوط کرد اما فولاد با شکست دادن سپاهان به رده دوم جدول رسید.

حسین فرکی و جوانان فولاد نتیجه همدلی و کار و تلاششان را گرفتند. فولاد اکنون یک تیم کاملا با روحیه و پرانرژی است. بنابراین شاگردان تقوی کار سختی مقابل فولاد دارند. فولاد به دور از حاشیه ها به رده دوم جدول رسید و اکنون به دنبال رسیدن به صدر هم هست هرچند حسین فرکی می گوید که هیچ قولی برای قهرمانی یا کسب سهمیه آسیایی نمی دهد که البته این حرف را بیشتر باید بر روی تواضع و تجربه بالای فرکی در فوتبال گذاشت.

آلومینیوم – نفت تهران؛ آلومینیوم به دنبال دومین برد

آلومینیوم هفته قبل داماش را در رشت برد تا به بقا در لیگ برتر امیدوارتر شود. شاگردان میثاقیان این بار در خانه می خواهند پیروز شوند و خود را در جدول لیگ بالاتر بکشند و از رده چهاردهم جدا شوند. نفت در سواحل خلیج فارس کار دشواری دارد. هر چند منصور ابراهیم زاده از نظر دانش فنی برتر از اکبر میثاقیان است اما در نهایت این بازیکنان دو تیم می باشند که نتیجه را در میدان رقم می زنند.

مس – تراکتورسازی؛ نبرد پرتغال و کرواسی!

مس با لوکا بوناچیچ سرمربی جدیدش هنوز نتوانسته به پیروزی برسد آن هم در حالیکه مس در هفته هجدهم و با سرمربی بومی خود مهدی محمدی سپاهان را در خانه شکست داده بود. بوناچیچ باید در خانه اولین برد را به هواداران تیمش تقدیم کند تا نشان دهد که ارزش دلارهایی که برایش هزینه شده را داشته است. حریف مس تراکتورسازی است که اکنون در رده سوم جدول است و نمی خواهد از جمع مدعیان بالای جدول جدا شود بنابراین نبرد تاکتیکی اولیویرای پرتغالی با بوناچیچ کروات دیدنی خواهد بود.

ذوب آهن – استقلال؛ فرار بزرگ آبی پوشان به سوی قهرمانی؟

ذوب آهن برای بقا در لیگ برتر تلاش می کند و استقلال به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است هدف دو تیم در لیگ برتر کاملا متفاوت است اما در این مسابقه هر دو تیم به دنبال برد می باشند. فرهاد کاظمی قول داده ذوب آهن را در لیگ برتر نگه دارد با این حال تیمش کار سختی برابر استقلال صدرنشین دارد. زیرا خط دفاع و حمله ذوب آهن جزء خطوط ضعیف لیگ برتر است. در حالیکه استقلال یک تیم پرستاره و کامل است که در هر مسابقه بیش از ۷ فرصت مسلم گلزنی بر روی دروازه حریف ایجاد می کند. البته بزرگترین شانس ذوب آهن محرومیت فرزاد حاتمی گلزن شش دانگ استقلال است. مهاجمی که در ۴ بازی برای آبی پوشان سه گل زده است اما در این دیدار و مقابل یکی از خطوط ضعیف دفاعی لیگ غایب است. این بازی فرصت خوبی برای مهاجمانی مثل آرش برهانی و ایمان موسوی است تا خودی نشان بدهند و از زیر سایه حاتمی خارج شوند. استقلال حتی در صورت باخت هم صدرنشین لیگ باقی می ماند اما شاگردان آبی پوش قلعه نویی برای گرفتن هر سه امتیاز به میدان می روند. آنها می خواهند فرار بزرگ خود را به سوی قهرمانی لیگ از هفته بیستم آغاز کنند. استقلال در صورت پیروزی برابر ذوب آهن ۴۰ امتیازی می شود. آن هم در کنار چهلستون اصفهان!


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.