مرورگر دلفین متن باز شد

مرورگر محبوب و پرطرفدار دلفین از کسب و کار معمول خود پا را فراتر گذاشته است و اخیرا یک API متن باز را معرفی کرده که به توسعه دهندگان نرم افزاری اجازه می دهد که برنامه های خود را در این مرورگر محبوب به اجرا درآوردند.
این رابط کاربری برای دستگاههای iOS و اندروید در دسترس است. رابط برنامه نویسی کاربردی (application programming interface (API، خصوصیات در نظر گرفته شده برای نرم افزارهاست که این امکان را فراهم می کند تا نرم افزارهای مختلف با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
علاوه بر این امکان اضافه کردن افزونه های برنامه های کاربردی، apps/ add-ons نیز به این مرورگر وجود دارد. به این ترتیب کاربران قادرند از برنامه هایی مانند Dropbox ،Evernote ،Pocket و Wikipedia بدون ترک مرورگر Dolphin استفاده کنند.
استفاده از این برنامه ها و افزودنی ها، add-ons با ارائه ویژگی جدیدی از سوی دلفین با نام Dolphin Garage امکان پذیر شده است که نقش یک مرکز خدمات را نیز برای توسعه دهندگان ایفا می کند.
به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Google، با توجه به استاندارد استفاده شده در ساخت این برنامه ها، Dolphin Garage از برنامه های کاربردی مبتنی بر PhoneGap ادوبی نیز پشتیبانی می کند که موجب توسعه نرم افزارهای پرسرعت HTML5 می شود.
با توجه به شواهد موجود تمام این add-ons ها بدون نیاز به هیچ گونه تغییر خاص در تنظیمات گوشی تلفن همراه قابل دسترس و استفاده می باشند.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.