مروری بر روشهای پرداخت قبوض ایرانسل

اپراتور دوم تلفن همراه اعلام کرد که مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل می‌توانند علاوه بر استفاده از بانک‌های طرف قرارداد با ایرانسل برای پرداخت قبوض تلفن همراه خود، از طریق روش‌های اینترنتی، دستگاه‌های خودپرداز، شارژ خط به خط، شارژ الکترونیکی و غیره به پرداخت قبوض تلفن همراه خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، مشترکین سیم کارت‌های دائمی ایرانسل که مایل به پرداخت قبض تلفن همراه خود از طریق بانکی هستند می‌توانند جهت پرداخت صورت‌حساب تلفن همراه خود به کلیه شعب بانک‌های ملت، ملی و تجارت مراجعه کنند.

این دسته از مشترکین باید هنگام پرداخت صورت‌حساب تلفن همراه خود شناسه پرداختشان را در اختیار داشته باشند که برای دریافت این شناسه می توانند با وارد کردن کد YES/OK #ر۱*۱ *۱۳۰* از سیم کارت دائمی شان، کد شناسه پرداختشان را مشاهده کنند.

مشترکان سیم کارت‌های دائمی ایرانسل همچنین می‌توانند ازطریق وب سایت ایرانسل به آدرسwww.irancell.ir و با استفاده از یکی از کارت‌های عابربانک عضو شتاب اقدام به پرداخت قبوض تلفن همراه خود کنند.

استفاده از دستگاه‌های خود پرداز (ATM) بانک ملت روش دیگری برای پرداخت قبوض خطوط دائمی ایرانسل به شمار می رود که در این روش کافی است مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل به یکی از این دستگاه‌ها مراجعه کرده و با انتخاب گزینه انتقال وجه عملیات پرداخت قبض تلفن همراه خود را انجام دهند.

شارژ خط به خط روش جدیدی برای پرداخت قبوض تلفن همراه دائمی خطوط ایرانسل محسوب می‌شود که در این روش مبلغ قبض یک مشترک دائمی ایرانسل را یک مشترک اعتباری می‌تواند با استفاده از سرویس شارژ خط به خط و از اعتبار حساب سیم‌کارت اعتباری خود پرداخت کند.

علاوه بر این، مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل می‌توانند با استفاده از شارژ الکترونیکی (E-Charge) نیز اقدام به پرداخت قبوض خود کنند که در این روش کافی است با مراجعه به فروشندگان مجاز ایرانسل که مجهز به سرویس شارژ الکترونیکی هستند، نسبت به پرداخت قبض خود اقدام کنند و پس از پرداخت، پیام کوتاهی مبنی بر تایید پرداخت قبضشان نیز دریافت کنند.

استفاده ازکارت شارژ برای پرداخت قبوض تلفن مشترکین سیم کارت‌های دائمی ایرانسل روش دیگری است که در آن مشترکین می‌توانند با استفاده از کد OK #رمزکارت شارژ*۱۳۰* مبلغ کارت شارژ خریداری شده را به حساب سیم کارت دائمی خود واریز کنند.

بنا بر اعلام، مشترکان سیم کارت‌های دائمی ایرانسل می‌توانند از طریق کنترل حساب اینترنتی نیز وارد کنترل حساب اینترنتی خود شوند و در قسمت صورتحساب گزینه پرداخت قبض را انتخاب و قبض تلفن همراه خود را پرداخت کنند. آن دسته از مشترکینی که رمز کنترل حساب اینترنتی ندارند نیز می توانند یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۱۳۰ ارسال کنند و رمز خود را از طریق پیام کوتاه دریافت کند.

استفاده از تلفن گویای ۸۷۳۴-۰۲۱ نیز یکی دیگر از راه های پرداخت قبوض تلفن همراه مشترکین سیمکارت‌های دائمی ایرانسل به شمار می‌رود.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.