مروری بر مهمترین خبرها “سیاسی” جمعه

۸فروردین ۱۳،

مهم ترین عناوین خبری گروه “سیاسی” که در روز جمعه انتشار یافته است موضوعاتی چون: شکار بالون جاسوسی آمریکا در ایران! + تصاویر و فیلم، فرقه‌های مخوف “TSM و ایلیا رام‌الله” در کمین جوانان جویای عرفان‌های نوظهور، پرنده‌های متجاوز در چنگال “شاهین” ایرانی و… است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

شکار بالون جاسوسی آمریکا در ایران! + تصاویر و فیلم

ابزارها و روش‌هایی در دنیای جاسوسی وجود دارند که جزیی از زندگی روزمره انسان بوده و اینکه به عنوان ابزاری جاسوسی مورد استفاده قرار می‌گیرند که این امر مورد بسیار عجیبی است. از طبیعت پیرامون گرفته تا “لوازم آرایشی” و پوشاک، همگی این روزها مورد استفاده “سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی” قرار می‌گیرند.

فرقه‌های مخوف “TSM و ایلیا رام‌الله” در کمین جوانان جویای عرفان‌های نوظهور
 “ایلیا رام‌الله” تشکیلاتی بود که از طریق تاسیس دفتر جذب نیرو جذب می‌کرد و از همین طریق با توزیع سی‌دی عقاید خود را اشاعه می‌داد تا جایی که از طریق هیپنوتیزم توانست، بعضی از روانشناسانی را نیز با خود همراه کند؛ برخی مدعی بودند ایلیا همان منجی جهان است …

پرنده‌های متجاوز در چنگال “شاهین” ایرانی
برد این سامانه پدافندی موشکی پیشرفته بیش از ۴۰ کیلومتر است و قادر است هواپیماها و بالگردهای دشمن را به صورت هوشمند و با سرعت مافوق صوت، مورد هدف قرار دهد.

اقدام قطر نمایشی و غیر معقول است/ اقدامات عجولانه به مصلحت قطر نیست
معاون عربی و افریقای وزیر امور خارجه در واکنش به واگذاری سفارت سوریه در قطر به مخالفان دولت سوریه گفت: به مصلحت قطر است که دست از اقدامات عجولانه و تشدید خونریزی علیه ملت سوریه بردارد.

اخلاق و سیاست در حوزه نظر و عمل
از آن جایی که رویه انتخابات اسلامی، مبتنی بر حضور شایستگان در مسئولیت مناسب و جایگاه در خور است، بنابراین، هر کسی می‌بایست به بیان توانایی‌ها و شایستگی‌های خود اشاره کند و اجازه دهد تا انتخاب کنندگان با توجه به این صلاحیت‌ها و شایستگی‌ها به گزینش دست زنند.

دیدار مهمان‌پرست با معاون وزیر امور خارجه بلاروس
سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه ایران با معاون وزیر امور خارجه بلاروس دیدار کرد.

فیلم “رسوایی” گفتمان جدیدی را وارد جامعه کرد/محتوای آن قابل دفاع است
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه محتوای فیلم رسوایی قابل دفاع است، گفت: این فیلم گفتمانی را وارد جامعه کرد که در آن زبان هنر اعتقادات و حقایق را باز گو می‌کند.

پایان نامعلوم مذاکرات ایران و۱+۵ در استانبول
مذاکرات گروه ۱+۵ با ایران در استانبول طی دو مرحله صورت گرفت اما فرار طرف غربی برای حل مسئله، پایان این مذاکرات را نامعلوم ساخت.

عضو فراکسیون رهروان ولایت گفت: فیلم ” رسوایی” سبب تقویت نزدیکی بیش از پیش روحانیت و مردم شد.

دادستان عربستان خواستار اعدام “شیخ نمر” شد
دستگاه قضایی عربستان، شیخ نمر النمر، روحانی شیعه را به محاربه متهم کرده است.

۴ پاسدار توسط بعثی‌ها سر بریده شدند
سپاه غرب اعلام کرد: پس از بمباران هوایی شهر مهران، دشمن در ساعت ۱۰:۳۰ پیشروی کرد. مهران از زمین وهوا مورد هجوم واقع شد و بی‌سیم ستاد، دستور عقب‌نشینی را صادر کرد. تانک‌های عراقی به شهر نزدیک شدند و مهران تصرف شد.

طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری در دستورکار مجلس
طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار مجلس قرار گرفت.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.