مروری بر مهمترین خبرها “سیاسی” جمعه

۰۲خردادماه،

مهم ترین عناوین خبری گروه “سیاسی” که در روز جمعه انتشار یافته است موضوعاتی چون : مهره‌های مرتبط با گروهک منافقین برای اخلال در روند برگزاری انتخابات بازداشت شدند و… است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

مهره‌های مرتبط با گروهک منافقین برای اخلال در روند برگزاری انتخابات بازداشت شدند
بدنبال شناسایی اعضای فعال چند تشکل مرتبط با گروهک منافقین و با انجام چند عملیات برق‌آسا این تشکل‌ها مورد ضربه قرار گرفتند که دو نفر از عناصر بازداشت شده اخیراً به منظور هماهنگ‌سازی عناصر و تشکل‌های داخلی جهت اخلال در روند برگزاری انتخابات وارد کشور شده بودند.

کاندیداها وعده‌های مبالغه‌آمیز به مردم ندهند
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: صداوسیما ۱۰ ساعت را برای تبلیغات به هر کاندیدا اختصاص می‌دهد بنابراین این فرصت خوبی است تا آنان برنامه‌های خود را به مردم معرفی کنند و دیگر احتیاجی به هزینه‌های گزاف نیست چرا که در شرایط کنونی باید صرفه‌جویی کنیم.

افتتاح خط تولید انبوه سامانه پدافندی “حرز نهم”/ رونمایی ۵ دستاورد تازه وزارت دفاع

آمادگی کامل سپاه برای اجرای منویات رهبری در خلیج فارس و تنگه هرمز، افتتاح خط تولید سامانه پدافندی “حرز نهم”، رونمایی ۵ دستاورد تازه دفاعی و… .

برگزاری اولین همایش انتخاباتی جلیلی در ورزشگاه شهید شیرودی
 اولین همایش انتخاباتی “سعید جلیلی”، امروز (سوم خرداد) در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود.

اعلام لیست جهادگران ایران اسلامی در چهارمین دوره ی شورای اسلامی شهر تهران
“جهادگران ایران اسلامی” در روز سوم خرداد بمناسبت آزادسازی خرمشهر و به یمن میلاد با سعادت مولود کعبه حضرت امیر المومنین علی (ع) بخشی از لیست این تشکل مردمی را اعلام کرد.

امام دوست داشتند ید واحده باشیم/ مردم همچون کوه برای دفاع از ولایت ایستاده‌اند
سردار علی فضلی طی سخنانی در حرم مطرح به اشاره به خواستو علاقه امام برای داشتن وحدت کمله گفت: امام(ره) همیشه دوست داشتند که ما ید واحده و با هم متحد باشیم.

۴ نامزد انتخابات وارد رادیو شدند/ محسن رضایی اولین کاندیدای حاضر در استودیوهای رادیویی
ضبط و تولید برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری در استودیوهای چهارگانه معاونت صدا، با حضور چهار کاندید از هشت نامزد انتخاباتی این دوره از ریاست جمهوری به طور رسمی آغاز شد.

۲۵۵ دقیقه برنامه رادیویی برای هریک از نامزدها
معاون صدای رسانه ملی گفت آمادگی کامل داریم که مصاحبه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را در زمان های مشخص شده بطور کامل ضبط کنیم.

هدف قانون “حمایت از خانواده” حمایت از مصالح خانواده است نه دادن امتیاز به زوج
 هرگاه مهریه در زمان وقوع عقد تا ۱۱۰ سکه تمام بهار آزادی یا معادل آن باشد، وصول آن مشمول مقررات ماده(۲) قانون اجرای محکومیت‌های مالی است و چنانچه مهریه بیشتر از این میزان باشد در خصوص مازاد، قفط ملائت زوج ملاک پرداخت است.

دولت آینده را از همه اقوام و گروه‌ها تشکیل می‌دهم
جمعی از بزرگان و شیوخ قبایل عرب استان خوزستان صبح امروز با حضور در منزل شیخ عدنان، از بزرگان خرمشهر با محمد باقر قالیباف دیدار کردند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.