مروری بر مهمترین خبرها سیاسی جمعه

۰۶اردیبهشت،

مهم ترین عناوین خبری گروه “سیاسی” که در روز جمعه انتشار یافته است موضوعاتی چون: غربی ها دولت ترکیه را به بازیگر خود درخاورمیانه تبدیل کرده اند، گزینه نهایی ائتلاف سه گانه مورد حمایت جبهه حامیان ولایت است و… است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

غربی‌ها دولت ترکیه را به بازیگر خود در خاورمیانه تبدیل کرده‌اند/ جهان اسلام هیچ‌گاه این کشور را نخواهد بخشید

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2013/04/fc27c07ab82cf102d28bd3237172500a1.jpg

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: غربی‌ها ترکیه را تحت تاثیر قرار داده و این دولت را به مهره و بازیگر خود در خاورمیانه تبدیل کرده‌اند که قطعا این مسئله برای ترکیه خسارات جبران‌ناپذیری را به دنبال خواهد داشت از جمله اینکه جهان اسلام هیچ گاه این کشور را در مورد این موضع گیری نخواهد بخشید.

گزینه نهایی ائتلاف سه‌گانه مورد حمایت جبهه حامیان ولایت است
دبیرکل جبهه حامیان ولایت با بیان اینکه در انتخابات شوراها لیست مسقل ارائه می‌دهیم، گفت: این جبهه در انتخابات ریاست جمهوری از گزینه نهایی ائتلاف سه‌گانه حمایت خواهد کرد.

اعضای فراکسیون رهروان ولایت یکشنبه با ولایتی دیدار می‌کند
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت از دیدار اعضای این فراکسیون با علی‌اکبر ولایتی عضو ائتلاف انتخاباتی سه‌گانه(ائتلاف پیشرفت) در یکشنبه هفته آینده خبر داد.

از ممنوع الخروج شدن “بدهکاران مالی” تا برگزاری اولین جلسه دادگاه “مهدی هاشمی”
کاهش بودجه صندوق بیت‌المال در سال ۹۲، اعلام برگزاری چهارمین جلسه دادگاه کهریزک،تعیین تاریخ برگزاری اولین جلسه دادگاه مهدی هاشمی و صحبت های آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی در صدر خبرها دستگاه قضا طی هفته قبل بودند.

سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد : “مجتبی عطاردی” استاد ایرانی بازداشت‌شده درآمریکا با پیگیری‌های این وزارتخانه، آزاد شد.

بررسی چگونگی استقرار صلح و ثبات در افغانستان در نشست آلماتی/ روابط سیاسی ایران و قزاقستان مستحکم است
وزیر امور خارجه گفت: بررسی چگونگی استقرار صلح و ثبات در افغانستان و خروج نیروهای خارجی از این کشور از اهداف نشست آلماتی است.

رئیس مجلس درگذشت مرحوم امیرحسین فردی را تسلیت گفت
رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت مرحوم امیرحسین فردی را تسلیت گفت.

زیبایی جزایر سه‌گانه همیشه ایرانی به روایت تصاویر
جزایر سه‌گانه کشورمان در سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس به عنوان بخشی از خاک جمهوری اسلامی ایران به دلیل طبعیت بکر و زیبا، چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

متن و حاشیه “همایش بزرگ حماسه‌سازان” با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی+تصاویر
“همایش بزرگ حماسه‌سازان” با موضوع بررسی راهکارهای حماسه سیاسی و اقتصادی، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

ستادهای انتخاباتی زاکانی فعال شد/به دنبال تحقق وحدت هستیم
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از فعال شدن ستادهای انتخاباتی “علیرضا زاکانی” نامزد احتمالی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد.

دولت به‌جای ماجراجویی و رابین‌هود بازی به اولویت‌های اصلی مردم رسیدگی کند
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: قوه مجریه در ماه‌های پایانی کار خود از ماجراجوی، فرافکنی و رابین هودی بپرهیزد و اولویت‌های اقتصادی اصلی مردم را در دستور کار خود قرار دهد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.