مروری بر مهمترین خبرها سیاسی پنجشنبه باشگاه خبرنگاران

۰۵اردیبهشت،

مهم ترین عناوین خبری گروه “سیاسی” که در روز پنجشنبه انتشار یافته است موضوعاتی چون: یا ارتباطی بین سفر “المار ممدیاراف” به اراضی اشغالی با انتخابات ایران وجود دارد؟، جزئیات دیدار روز قبل اصلاح طلبان با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، این است زندان جمهوری اسلامی! + اسناد و تصاویر و… است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

آیا ارتباطی بین سفر “المار ممدیاراف” به اراضی اشغالی با انتخابات ایران وجود دارد؟

 سفر “المار ممدیاراف”، وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان، به اراضی اشغالی سبب افزایش تشنج در کشورهای حاشیه دریای خزر شد. سفر این مقام بلندپایه جمهوری آذربایجان به سرزمین‌های اشغالی در حالی صورت گرفت که این کشور همواره منکر روابط گسترده و سیاسی خود با رژیم صهیونیستی بوده است.

جزئیات دیدار روز قبل اصلاح طلبان با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام
نایب رئیس مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: پیش شرط مجمع نمایندگان برای شرکت در انتخابات به اجماع رسیدن اصلاح‌طلبان برسر کاندیدای واحد است.

این است زندان جمهوری اسلامی! + اسناد و تصاویر
 هیچکس از خوب بودن زندان سخن نمی‌گوید، اما دروغ‌گویی در مورد زندان‌های کشور و تهیه خوراک برای دشمنان مردم، ما را بر آن داشت تا گزارشی از زبان خود زندانی‌های کشور دربارهٔ وضعیت زندان‌ها تهیه کنیم.

عدم اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها؛ عامل اصلی افزایش قاچاق سوخت
عضو کمیسیون انرژی گفت: اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها در یکسان سازی قیمت سوخت در داخل و کشورهای همسایه موثر بوده و در نتیجه کاهش قاچاق سوخت را درپی خواهد داشت.

رئیس‌جمهور آینده نفت و بودجه را بین همه تقسیم کند
 عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: پیشنهاد من به رئیس‌جمهور آینده این است که کابینه‌های خود را به شهر‌ها و روستاها نیز ببرند چرا که ایران فقط تهران نیست و خدمت به عشایر، فقرا و مرز‌نشینان را مد نظر داشته باشند و نفت و بودجه آن را بین همه تقسیم کند.

وقت رفتن تعدادی از کاندیداها هم خواهد رسید/ تعدد نامزدهای انتخاباتی به صلاح نیست
غلامعلی حداد عادل گفت: برای حضور پر قدرت در انتخابات با افزایش و تعدد کاندیدها نباید کاری بکنیم که رای اصول گرایان در این میان شکسته شود در این صورت به حاشیه رانده می شویم و تجارب دوران قبلی تکرار می شود

اشراف به مسائل مختلف کشور یکی از مزیت‌های بنده است

 یکی از کاندیدیاهای ریاست‌جمهوری گفت: اشراف به مسائل مختلف کشور یکی از مزیت‌های بنده است، بنده در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و قضایی بوده‌ام.

انتخاب کابینه دولت آتی متشکل از اشخاص صاحب‌نظر و تجربه خواهد بود
 کاندیدار انتخابات ریاست جمهوری گفت: در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری برای انتخاب کابینه از اشخاص صاحب نظر و با تجربه برای هم فکری دعوت می‌کنیم که انتخاب نهایی را به بعد از انتخابات موکول کرده‌ایم.

جزئیات دیدار روز قبل اصلاح طلبان با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام
 نایب رئیس مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: پیش شرط مجمع نمایندگان برای شرکت در انتخابات به اجماع رسیدن اصلاح‌طلبان برسر کاندیدای واحد است.

بر روی اصول مدیریتی خودم ماندم/ با رفتار خودمان نباید دنیا را علیه کشور تجهیز کنیم
کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تغییر قانون و عدم شفافیت قانون سبب عدم اعتماد ملت برای سرمایه می‌شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.