مروری بر مهم‌ترین اخبار “سیاسی” چهارشنبه

مهم ترین عناوین خبری “گروه سیاسی” که در روز چهارشنبه منتشر شده موضوعاتی چون: ورود هواپیماهای جدید به ناوگان هوایی کشور ، ادعای مجله فارین پالسی برای حمله نقطه‌ای به ایران طنز رسانه‌ای است، شناسایی و برخورد قاطعانه با اخلالگران ارزی ادامه خواهد داشت و… است.

مهمترین عناوین گروه سیاسی  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

ادعای غرب درباره لغو تحریم‌ها در صورت دست برداشتن از انرژی هسته‌ای دروغ است

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/10/b605318eac50bdc0dd0e38633170061d.jpg

 مقام معظم رهبری فرمودند: تحریم‌ها را از زمانی شروع کردند که اصلا حرفی از انرژی هسته‌ای نبود؛ می گویند اگر ملت دست از حق خود در انرژی هسته‌ای بردارد تحریم‌ها را بر‌ می‌داریم، دروغ می‌گویند.

طرح سوال از رئیس‌جمهور با ۱۰۲ امضا تسلیم هیئت رئیسه مجلس شد
 نماینده مردم ساری ‌در مجلس از تقدیم طرح سوال از رئیس‌جمهور با ۱۰۲ امضا به هیئت رئیسه مجلس در نشست علنی امروز بهارستان خبر داn.

نظر امام صادق(ع) درباره اختلاط به بهانه تدریس علم/ مزایا و سودمندی‌های تجربی و تئوریک تفکیک جنسیتی

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/10/46c982a29ff87d08297c3e2d986bdc51.jpg
 استادیار و عضو هیات علمی موسسه امام خمینی(ره) گفت‌: اختلاط جنسیتی در دانشگاه‌ها معضلات و مشکلاتی را ایجاد کرده اما کاملاً اثبات شده که تفکیک جنسیتی، مزایا و سودمندی‌هایی از نظر تجربی و تئوریک دارد‌ بنابراین باید از اصل موضوع دفاع کرد.

از مجامع بین المللی خواستاریم تا سرکرده منافقین را برای محاکمه به ایران تحویل دهتد
 نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: از مجامع بین المللی می‌خواهیم سرکرده گروهک تروریستی منافقین را برای محاکمه به جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند.

تلاش همگانی برای احیای جنبش دانشجویی اصیل انقلابی

مهدی امیریان دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت طی یادداشتی به ارزیابی عملکرد جنبش دانشجویی در آستانه انتخابات ۹۲ پرداخت و افزود: همه باید برای احیای جنبش دانشجویی انقلاب تلاش کنیم.

طرح سوال از رئیس‌جمهور با ۱۰۲ امضا تسلیم هیئت رئیسه مجلس شد
 نماینده مردم ساری ‌در مجلس از تقدیم طرح سوال از رئیس‌جمهور با ۱۰۲ امضا به هیئت رئیسه مجلس در نشست علنی امروز بهارستان خبر داد.

آقای اردوغان! پازل دشمنان منطقه را با تصمیمات اشتباه تکمیل نکنید

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/10/df1a1489ac9b2f83a4dd20d1a81e4db8.jpg
 اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه‌ای خطاب به نخست وزیر ترکیه نوشت: به یاد داشته باشید که اسرائیل و آمریکا هیچ‌گاه به تعهدات خود در قبال کشورهای دیگر پایبند نبوده و چیزی جز منافع خود و خاری مسلمان را در منطقه و جهان دنبال نمی‌کنند.

آسیب‌شناسی ساختار حاکمیتی مدیریت آب در ایران

مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، ساختار حاکمیتی مدیریت آب در ایران را مورد بررسی تطبیقی و آسیب‌شناسی قرار داد.

کدام دولت‌ها برای رسیدن به مقاصد خود از تروریست‌ها استفاده می‌کنند؟
 ترور چیست و به چه کسی تروریست می‌گویند؟ تروریسم چه انواع و اقسامی دارد؟ آیا خود دولت‌ها برای رسیدن به اهداف خود از ترور استفاده می‌کنند یا این عمل تنها دارای جنبه‌های غیر دولتی است؟

دستور کار واقعی اصلاح‌طلبان، سکولاریزه کردن فضای سیاسی کشور است
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه درباره گروهی که اصطلاحا “چپ یا اصلاح‌طلب” نامیده می‌شوند، گفت: این افراد شاید در ظاهر خود را موافق اصل ولایت فقیه معرفی کنند‌ اما بخش عمده‌ای از آنها در عمل نشان داده‌اند معتقد به این نظریه نیستند و دستور کار واقعیشان سکولاریزه کردن فضای سیاسی کشور و پیروی از ادبیات غرب است.

ورود هواپیماهای جدید به ناوگان هوایی کشور

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ورود هواپیماهای جدید به ناوگان هواپیمایی خبر داد و گفت: بخش خصوصی ۱۱ فروند هواپیما را وارد کرده که برخی به صورت ملکی و برخی هم به صورت اجاره‌ای است.

نمی‌توان گفت همه برنامه‌های اقتصادی درست بود و فقط ۱۴نفر اخلال کردند
دادستان کل کشور با اشاره به وضع بازار ارز در روزهای اخیر گفت: در برخورد با این پدیده نمی‌‌توان گفت که همه برنامه‌های اقتصادی درست بوده و فقط ۱۴نفر در بازار ارز اخلال ایجاد کردند.

ادعای مجله فارین پالسی برای حمله نقطه‌ای به ایران طنز رسانه‌ای است

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: ادعای مجله صهیونیستی فارین پالسی مبنی بر حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران در حد یک طنز رسانه‌ای است.

شناسایی و برخورد قاطعانه با اخلالگران ارزی ادامه خواهد داشت

رئیس قوه قضاییه با اخطار به اخلالگران بازار ارز گفت: دستگاه قضایی به هیچ وجه تحمل نخواهد کرد که عده‌ای سودجو در شرایط موجود، با ایجاد التهاب در بازار ارز موجب فشار به مردم شوند و قطعا این افراد شناسایی می شوند و برخورد قاطعانه با سودجویان و اخلالگران ارزی ادامه خواهد داشت.

طرح انتخابات آزاد از سوی خاتمی باهدف هموار ساختن راه برای فتنه مجدد است
 عضو جبهه پایداری با تأکید بر اینکه طرح برگزاری انتخابات آزاد از سوی خاتمی به معنای پیشامد مجدد فتنه‌ است، گفت: آنچه که مدنظر خاتمی بود این است که اجازه دهند افرادی وارد عرصه انتخابات شوند که اعتقادی به موازین اسلامی،‌ آرمان‌های امام(ره)،‌ انقلاب و خون پاک شهدا ندارند.

نشانی پایگاه‌های منافقین در سرتاسر دنیا فاش شد
 در پی افشاگری وزارت دادگستری آمریکا، نشانی پایگاه‌های گروهک تروریستی منافقین در سراسر دنیا فاش شد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.