“مریم السادات” به دلیل رفتن به جبهه از فرزندش می گذرد / “راستش را بگو” در جذب مخاطب موفق عمل کرد

۲۸ آبان ،

خوشبختانه “راستش را بگو” با توجه به فیلمنامه قوی سکانسهای پر از فراز و فرودش توانست در جذب مخاطب موفق عمل کند.

شیما نیک پور، بازیگر نقش “مریم السادات” در خصوص حضورش در مجموعه “راستش را بگو” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلوزیون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: حضور محمدرضا آهنج به عنوان کارگردان و فیلمنامه جذاب “راستش را بگو” و فداکاری یک زن برای دفاع از میهنش مرا مشتاق به حضور در این پروژه تلویزیونی کرد.
وی افزود: من در نقش “مریم السادات” بازی می کنم و او به دلیل رفتن به پشت جبهه ها از زندگی و فرزند کوچکش می گذرد.
نیک پور افزود: رفتار این مادر و حس او به فرزند و خانواده اش و از سوی دیگر رفتن او به پشت جبهه،  برای من حال و هوایی خاص را به همراه داشت.
وی در خصوص سکانس ماندگار در مجموعه “راستش را بگو” ابراز داشت: سکانسی که من “علی مولا”، یک پسر بچه نوزاد را پیدا کردم بسیار صحنه ای پر احساس و به یاد ماندنی برای من بود.
این بازیگر با اشاره به تصویر کشیدن چند دهه در سریال “راستش را بگو” گفت: “راستش را بگو” چند دهه و نسل های متفاوت را به تصویر می کشد و من در وقت جنگ به ایفای نقش می پردازم و گاه یدر وقت حال به خواب پسرم می ایم.
نیک پور در خصوص فراز و فرودهای این مجموعه تصریح کرد: در ابتدا شاید مخاطبان در برقراری ارتباط با شخصیت های “راستش را بگو” گیج می شدند ولی طبق برخوردهای زیادی که با مخاطبان داشتم متوجه علاقه آنها بر این مجموعه شدم.
بازیگر نقش “مریم السادات” اظهار داشت: من یک روز پیش از آغاز کار خیلی با عجله فیلنامه را خواندم و به دلیل متفاوت بودن آن با آثار دیگر به تیم بازیگران آن پیوستم.
وی با اشاره به جذابیتهای فیلمنامه و بازی “رویا تیموریان” گفت: درمیان همه شخصیتهای “راستش را بگو”، بازیگر نقش “آسیه”(رویا تیموریان) و رضایت گرفتن او از خانواده هایی که فرزندانشان را کشته اند،  برای من خیلی دوست داشتنی بود.
وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه مجموعه “راستش را بگو” با توجه به پرداخت دقیق به موضوعات مطرح شده و بیان قبل شخصیتهای داستان توانسته مخاطبان بسیاری را جذب کند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.