مرکز مبادلات، بازار آتی ارز را کنار زد

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از بینا در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

بینا- رئیس سازمان بورس اوراق بهادار از منتفی شدن بازار آتی ارز خبر داد و با اشاره به آمادگی ۲ مجموعه برای فروش اموال غیر منقول خود در بورس کالا گفت:دیگر بورس تازهی در بازار سرمایه راه‌اندازی نمی شود.
به گزارش تفسیری بینا، دکترعلی صالح آبادی از منتفی شدن بازار آتی ارز خبر داد و گفت:بازار آتی ارز به معنای فیوچرز ارز به طور کلی منتفی است و موضوع بورس ارز، بازار نقدی و گواهی ارزی مطرح بود که این بورس با وجود مرکز مبادلات نمی‌تواند راه اندازی شود.
وی در خصوص آخرین وضعیت راه اندازی بورس انرژی توضیح داد:در این خصوص جلساتی با اعضای هیات مدیره بورس انرژی برگزار شد و در حال حاضر شرکت بورس انرژی موضوع را با مدیریت شبکه برق و شرکت توانیر دنبال می‌کند.
وی افزود:زمان دقیق راه اندازی بورس انرژی را باید از مسئولان شرکت پرسید زیرا سازمان بورس دستورالعمل معاملات این بورس را در شورای بورس تصویب نموده و دستورالعمل پذیرش و تسویه آن نیز به سریعی تصویب می‌شود.
وی اظهار نمود:لذا سازمان بورس اقدام خاصی ندارد که در این خصوص انجام دهد و سایر مراحل اجرایی آن با بورس انرژی خواهد بود با این حال ممکن است زمان راه اندازی آن دیر یا سریع شود ولی حتما تا پایان امسال راه اندازی خواهد شد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.