مرکز مبادلات ارزی امروز شلوغ‌تر از دیروز

امروز مرکز مبادلات ارزی به دلیل افزایش پذیرش گروه‌های کالایی شلوغ‌تر از روز گذشته بود که به نظر می‌رسد باید با افزایش فضا و نیروی انسانی ظرفیت این مرکز برای پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان افزایش یابد.

امروز در مرکز مبادلات ارزی تعداد مراجعه‌کنندگان نسبت به روز گذشته با توجه به افزوده شدن گروه‌های کالایی ۴ و ۵ افزایش یافته بود.
ازدحام به حدی بود که در جلوی اتاق مربوط به تایید و پرداخت ارز به متقاضیان که در آن نمایندگان بانک‌های کشاورزی، ملت، بانک مرکزی و نماینده سازمان توسعه تجارت در آن حضور دارند، یک نفر از حراست سازمان ایستاده بود و ورود و خروج‌ افراد را کنترل می‌کرد.
همچنین امروز میزی برای اطلاع‌رسانی و پاسخگویی به سوالات مراجعه‌کنندگان در نظر گرفته شده بود و دو نفر به پرسش‌ها پاسخ می‌دادند. سر این دو نفر به شدت شلوغ بود که نشان از ابهامات زیاد متقاضیان ارز داشت.
البته به علت نامعلومی این میز در ساعت ۱۲ جمع شد.
به نظر می‌رسد به تدریج در روز‌های آینده تعداد مراجعه‌کنندگان برای دریافت ارز افزایش یابد و این ازدحام و شلوغی بیشتر شود.
بارزترین نکته برای هر فردی که به این مرکز مراجعه می‌کند این است که محیط و نیروی در نظر گرفته شده برای پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان به هیچ وجه کافی نیست و موجب ازدحام متقاضیان می‌شود.
در این میان یکی از متقاضیان ارز به فارس، گفت: من امروز حواله ارزی دریافت کردم؛ تقاضای من مشمول گروه کالایی ۳ و ۵ می‌شد و اقدامات مربوطه برای ثبت سفارش و تحویل ارز انجام گرفت.
به گفته وی روز گذشته حواله ارزی چندان داده نمی‌شد اما امروز از صبح پرداخت ارز انجام می‌شود.
یکی از مشکلات که امروز بسیار بارز بود، عدم اطلاع کافی برخی مراجعه‌کنندگان بود که پس از جمع شدن میز اطلاع‌رسانی در ساعت ۱۲  نمود بیشتری داشت.
همچنین ممانعت از ورود افراد به داخل سالن اصلی موجب معطلی و بلاتکلیفی تعدادی از افراد شد بود. در صورتی که روز گذشته افراد به راحتی رفت و آمد می‌کردند و ابهامات خود را با سوال از مسئولان داخل سالن برطرف می‌کردند.


پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.