مرکز هنرهای معاصر لندن میزبان عکس‌های یورگن تلر آلمانی

۱۲ام بهمن ،

مرکز هنرهای معاصر لندن این روزها میزبان نمایشگاهی از عکس‌های یورگن تلر، عکاس شناخته شده آلمانی در زمینه مُد و سینما با موضوع چهره‌های مشهور است.

به گزارش هنرآنلاین، یورگن تلر، که یکی از عکاسان صاحبنام و مطرح در زمینه عکاسی مد و سینما در جهان است، در این نمایشگاه به سراغ چهر‌های معروفی همون؛ ویوین وست وود، برد گیت، کیت موس و ویلم دافو رفته و تصاویری از آنها را به نمایش گذاشته است.

بنابر این گزارش، این عکاس در مورد ویژگی کار خود می‌گوید: “عکاسی از چهره یکی از علایق من است. من عکاس مد هستم و به شیوه خودم این کار را انجام می‌دهم. در این نمایشگاه هم نگاهی که به دنیای اشخاص مشهور دارم را به نمایش گذاشته‌ام.”

توانایی این عکاس در هنر عکاسی، سودآوری تضمین شده از عکس‌هایی است که ارائه می‌کند و همین مسئله سبب شهرت و موفقیت بیشتر این هنرمند آلمانی شده است.

به نوشته یورونیوز، یورگن تلر که در بخش جانبی این نمایشگاه تعدادی از عکس‌های خانواده‌اش را نیز به نمایش گذاشته دربارهٔ عکس‌های خود و اینکه کدامیک را بر دیگر کارهایش ترجیح می‌دهد، گفته: “عکس منتخبی از بین کارهای خود ندارم و نمی‌توانم یکی را به دیگران ترجیح بدهدم. زیرا اینطور نیستم که یک تصویر را به عنوان عکس مورد علاقه‌ام انتخاب کنم و چند روز بعد این انتخاب را تغییر دهم. برای من همه عکس‌هایم با هم برابر است اما شاید بتوانم بگویم عکسی که از پسرم در یک روز بارانی گرفته‌ام تصویر منتخب‌ام است.”

گفتنی است، نمایشگاه عکس‌های یورگن تلر که از روز ۱۳ ماه ژانویه (۱۷ دی‌ماه) آغاز شده و تا روز ۱۷ ماه مارس (۲۷ اسفندماه) در مرکز هنرهای معاصر لندن ادامه دارد.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.