مرکز پژوهش‌ها خبر نظرسنجی و تحقیق برای حضور لاریجانی در انتخابات را تکذیب کرد

۳۰م دیماه ،

63-2.jpg

هیچ گونه کار تحقیقی، پژوهشی و نظر سنجی ، اعم از انفرادی و مشترک ، برای هیچ یک از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ، در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی صورت نگرفته است و اساسا این مرکز دارای مرکز نظرسنجی نیست.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پی ادعای یکی از نمایندگان عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ، مبنی بر کار تحقیقی، پژوهشی و نظر سنجی مشترک مرکز پژوهش‌ها و فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی برای حضور لاریجانی در انتخابات ، روابط عمومی مرکز پژوهش ها این اظهارات را کذب محض دانست.

بنا بر این گزارش ، روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد که هیچ گونه کار تحقیقی، پژوهشی و نظر سنجی ، اعم از انفرادی و مشترک ، برای هیچ یک از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ، در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی صورت نگرفته است و اساسا این مرکز دارای مرکز نظرسنجی نیست.

در این اطلاعیه آمده است: بی گمان نشر اینگونه خبرها خدشه به ساحت علمی و پژوهشی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی است و انتساب خبرها کذب به این مرکز شایسته نیست.

روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ضمن تکذیب این خبر و فراخواندن همگان به تقوای الهی و رعایت پیشنهاد رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر پرهیز از هرگونه اختلاف در برهه کنونی ، اعلام می دارد که کار تحقیقی، پژوهشی و نظر سنجی ، اعم از انفرادی و مشترک ، برای هیچ یک از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در آینده نیز در دستور کار این مرکز قرار ندارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.