مرگ تازه عروس در هاله ابهام

مرگ تازه عروس در هاله ابهام

 

سه شنبه ۵ اردیبهشت ساعت ۰۷:۲۱

خراسان: صبح روز گذشته وقتی داماد جوان که شب قبل سر کار بود به منزلش بازگشت با جسد همسر ۲۸ ساله اش روبرو شد که در اتاق خواب جان داده بود. داماد جوان که با مشاهده این وضعیت نگران شده بود به امید نجات همسرش با اورژانس تماس گرفت ولی مأموران اورژانس نیز مرگ همسرش را تأیید کردند. دقایقی بعد مأموران کلانتری کاظم آباد با حضور در محل حادثه مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند.

مقام قضایی به همراه عوامل بررسی صحنه جرم و پزشک قانونی به مجتمع مسکونی رفت و تحقیقات درباره چگونگی مرگ تازه عروس آغاز شد.

همسر متوفی به مقام قضایی گفت: من در یک درمانگاه کار می کنم و دیشب شب کار بودم صبح که به منزل بازگشتم دیدم شیر آب گرم باز است و از آب بخار بیرون می آید به همین خاطر هم درجه آبگرمکن بالا رفته بود اما چون شیر آب قبلا خراب بود اهمیتی به موضوع ندادم وقتی داخل اتاق رفتم دیدم ۲ مرغ عشق هم درون قفس مرده اند. با دیدن این وضعیت نگران شدم و به اتاق خواب رفتم اما هر چه همسرم را صدا کردم جوابی نداد من که نگران شده بودم با اورژانس تماس گرفتم اما آن ها مرگ همسرم را تأیید کردند.

در پی اظهارات این جوان و به دستور قاضی در عین حال جسد تازه عروس برای انجام معاینات و تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی حمل شد.

جوان آنلاین – آخرین عناوین حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.