مرگ دلخراش کودک ۵ ساله در فیروزکوه

کودک پنج ساله ای که بعلت سهل انگاری والدینش و عدم رعایت موارد ایمنی، ناگهان در داخل رودخانه حبله رود شهرستان فیروزکوه شرق استان تهران افتاد و ناپدید شده بود ، بعداز گذشت سه ساعت جسد وی به بیرون از آب منتقل شد.

به گزارش جام جم به نقل از پایگاه پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه گفت: ساعت چهار بعدازظهر روز گذشته، پسربچه پنج ساله ای به نام «محمدحسین» که به همراه والدینش جهت تفریح به کنار رودخانه «حبله رود»، منطقه «خمده» شهرستان فیروزکوه رفته بود، بعلت سهل انگاری والدین و عدم رعایت موارد ایمنی، ناگهان در داخل رودخانه افتاد و ناپدید شد.

سرهنگ واحدی افزود: با وقوع این حادثه پدر کودک به پاسگاه «حبله رود» مراجعه که بلافاصله چند اکیپ از نیروهای انتظامی ، بسیج و هلال احمر جهت جستجو به محل اعزام شدند. سرانجام پس از سه ساعت عملیات جستجو ، پیکر این کودک پنج ساله از آب بیرون کشیده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه با اظهار تأسف از وقوع این حادثه ناگوار به شهروندان توصیه کرد: هنگام رفتن به کنار رودخانه، سدها و تفرجگاه ها به مسائل ایمنی توجه کنند و ضمن مراقبت از فرزندان و اعضای خانواده خود، آموزش های لازم را به آنها ارائه دهند تا شاهد وقوع چنین حوادث ناگواری نباشیم.


اخبار جامعه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.