مرگ راننده جوان در اتوبان بابایی+تصاویر

۳۰م دیماه ،

تصادف شدید پژو ۲۰۶ با گاردریل کنار بزرگراه بابایی سبب مرگ راننده جوان آن شد، این در حالی است که یک دستگاه نیسان وانت حامل مرکبات در بزرگراه آزادگان واژگون شد.راننده جوان سواری به سبب شدت آسیب های وارده در لحظات اولیه جان باخته بود

ممتازنیوز: بی توجهی به اصول صحیح رانندگی، برخورد شدید خودروی سواری را با گاردریل کنار بزرگراه بابایی و مرگ راننده جوان را در پی داشت.

در پی تماس رانندگان عبوری با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر برخورد شدید خودروی سواری با گاردریل شرق به غرب بزرگراه بابایی، پایگاه اینترنتی پمپ گاز، ستادفرماندهی آتش نشانی تهران، بی درنگ زنگ ایستگاه ۲۶ را ساعت ۹:۳۱ دقیقه صبح امروز شنبه به صدا درآورد و آتش نشانان به سوی محل اتفاق حرکت کردند.

واحد کیانی، رئیس ایستگاه ۲۶ در این باره گفت: با رسیدن آتش نشانان به محل اتفاق ملاحظه شد یک دستگاه خودروی سواری، به سبب نامعلوم به شدت با گاردریل کنار بزرگراه برخورد کرده و گاردریل به طرز عجیبی از قسمت جلوی خودرو وارد و از انتهای آن خارج شده بود و راننده جوان آن نیز به شدت آسیب دیده و داخل اتاقک خودرو گرفتار شده بود.

آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و گروهی به ایمن سازی محل اتفاق پرداخته و گروهی دیگر بوسیله تجهیزات ویژه نجات فرد گرفتار شده را رها سازی و به خارج از خودرو منتقل کردند.

وی افزود: متاسفانه به تشخیص عوامل اورژانس حاضر در محل این جوان به سبب شدت آسیب های وارده در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده بود.

بار پرتقال در بزرگراه آزادگان

ناتوانی راننده نیسان وانت حامل مرکبات در کنترل آن، واژگونی این وسیله نقلیه را در بزرگراه آزادگان رقم زد.

در پی تماس رانندگان عبوری با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی دربارهٔ رخداد این اتفاق ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، بلافاصله زنگ ایستگاه ۲۱ را ساعت ۱۶:۴۰ دقیقه به صدا درآورد و آتش نشانان بلافاصله بسوی محل اتفاق در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان، بعداز بعثت حرکت کردند.

سید جلال قاضوی، فرمانده آتش نشانان در این باره اظهارداشت: در محل اتفاق ملاحظه شد یک دستگاه خودروی نیسان وانت حامل بار مرکبات در حال حرکت در بزرگراه آزادگان به سبب نامعلوم از مسیر خود منحرف و به همراه بار آن که میوه پرتقال بود در وسط بزرگراه واژگون شده و بنزین آن نیز در سطح پخش شده بود.

آتش نشانان بلافاصله همزمان با ایمن سازی محل اتفاق و آماده سازی یک رشته لوله آب جهت احتیاط و قطع برق باطری، با استفاده از جرثقیل راهنمایی و رانندگی خودرو را به حالت اولیه برگردانده و به حاشیه امن بزرگراه منتقل کردند و پس از اطمینان از رفع هر گونه خطر انفجار، به ماموریت خود پایان دادند.

خوشبختانه در این اتفاق به هیچ کس آسیبی وارد نشد و تنها خسارت مالی بر جای ماند.

عکسها: پایگاه خبری ۱۲۵/خبرآنلاین


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.