مرگ زن جوان بخاطر دوستی با این مرد + تصویر

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

 آشنایی ناگهانی مرد میانسال و زن معتاد در خیابان، با جنایت پایان یافت. عامل جنایت، زمانی که قصد داشت جسد زن جوان را از خانه‌اش خارج کند، خبر نداشت که پای او از لای پتو بیرون زده است. بعد از ظهر هشتم آذر ماه، پیدا شدن جسد بی‌جان زن جوانی در یکی از خیابان‌های شرق تهران، ساکنان این خیابان را شوکه کرد. وقتی ماموران پلیس از ماجرا باخبر شدند، همراه قاضی جمشیدی، بازپرس ویژه قتل تهران در محل حادثه حضور یافتند. قربانی زنی حدودا ۳۵ساله بود که دست‌ها و پاهایش با طناب بسته شده بود.طناب دیگری هم دور گردنش که ظاهرا با استفاده از آن به قتل رسیده بود. آنچه مسلم بود، قاتل یا قاتلان در جای دیگری این زن را کشته و سپس جسدش را به این خیابان منتقل کرده و در آنجا رها کرده بودند.

هیچ مدارک شناسایی و سرنخی همراه جسد نبود که در شناسایی هویت قربانی به پلیس کمک کند و پس از پایان بررسی‌های اولیه، جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت تا علت دقیق مرگ، مشخص شود.در ادامه این احتمال که زن جوان سابقه دار بوده مطرح شد و کارآگاهان به انگشت‌نگاری از جسد پرداختند تا اینکه موفق به شناسایی هویت مقتول شدند. این سابقه دار بود و در سال‌های ۸۰، ۸۷و ۹۰به اتهام نگهداری و مصرف مواد‌مخدر دستگیر شده و به زندان رفته بود. پزشکی قانونی نیز تأیید کرد که مقتول تا زمان مرگ به مصرف مواد‌مخدر اعتیاد داشته است.

مرگ زن جوان بخاطر دوستی با این مرد + تصویر


کارآگاهان اداره دهم در ادامه راهی محلی شدند که جسد مقتول در آنجا کشف شده بود. این احتمال وجود داشت که مغازه یا ساختمانی در این محل مجهز به دوربین مداربسته بوده و از لحظه رها شدن جسد در محل، فیلم گرفته باشد. حدس مأموران درست از آب درآمد و معلوم شد که در آن حوالی چند مرکز تجاری وجود دارد. در بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته، مردی مشاهده شد که جسد مقتول را از یک خودروی لیفان به بیرون پرت کرده و متواری شده بود. همزمان با کشف این سرنخ، شخصی با پلیس تماس گرفت و کلید معمای جنایت را در اختیار مأموران قرار داد. وی گفت:

هشتم آذرماه یکی از همسایه‌هایمان را در پارکینگ ساختمان دیدم که رفتار مرموزی داشت. او در حال جابه‌جاکردن چیزی بود که یک پتو و ملحفه دورش پیچیده بود. وقتی آن را داخل صندوق عقب ماشینش گذاشت، پای یک انسان را دیدم که از ملحفه بیرون زد. وحشت کردم و فردای آن روز وقتی خبر پیداشدن جسد زن ناشناسی را در نزدیکی خانه مان در روزنامه‌ها خواندم مطمئن شدم که مرد همسایه دست به جنایت زده است.وقتی مأموران از فرد تماس گیرنده درباره ماشین همسایه‌شان پرسیدند و متوجه شدند که این خودرو، لیفان بوده است، شکی باقی نماند که عامل جنایت شناسایی شده است.


کارآگاهان با دستور قضایی راهی مخفیگاه عامل جنایت شدند و ۱۶آذر‌ماه این مرد جوان را دستگیر کردند. وی در بازجویی‌ها خود را بی‌گناه دانست اما وقتی کارآگاهان تصویر لحظه رها کردن جسد در خیابان را به او نشان دادند، چاره‌ای جز اقرار ندید. مرد جنایتکار گفت: آن زن به خانه‌ام آمده بود و با طناب قصد کشتن مرا داشت تا دست به سرقت بزند برای همین او را به قتل رساندم. سرهنگ آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران، با اعلام این خبر گفت: برای متهم قرار بازداشت موقت صادر شده و تحقیقات تکمیلی از عامل جنایت ادامه دارد این داستان ترسناک.


ایران -موبایل-کامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. پرویز:

    آیا قاتل الان تو زندان است

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.